Vad jag tycker/tyckte om julkalendrar sen 1997..

  • 1997 - Pelle Svanslös - Den var bra ! Det året jag föddes..men jag har sett den nu på senare tider !
  • 1998 - När karusellerna sover - Kommer ihåg litee..
  •  1999 - Julens hjältar - kommer inte ihåg så mycket..
  • 2000 - Ronny & Julia -  Älskade verkligen sen julkalendern! Så sjukt bra !
  • 2001 - Kaspar i Nudådalen - Den här kalendern var grymt bra!
  • 2002 - Dieselråttor & sjömansmöss - Jättebra!(tyckte jag då iallafall)
  • 2003 - Håkan Bråkan - Åh den var asbraa!
  • 2004 - Allrams höjdarpaket - Den var INTE bra.
  • 2005 - En decemberdröm - Inte så värst bra..
  • 2006 - LasseMajas Detektivbyrå - Den här var bra!
  • 2007 - En riktig jul - Jättebra!
  • 2008 - Skägget i brevlådan -Inte bra ! 
  • 2009 - Superhjältejul - Njaaa..
  • 2010 - Hotell Gyllene Knorren - Helt okej ! :)

  • Kopierade listan från wikipedia..


    Comments
    Innan du kommenterar:
    1.Jag använder en Canon 600D.
    2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
    3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
    4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


    Comment here:

    Name:
    Kom ihåg mig?

    Mail: (publiceras ej)

    URL/Blog:

    Comment:

    TILL STARTSIDAN


    Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

    ♥ Instagram: Josefines.
    ♥ Twitter: JosefineOlssoon.
    ♥ Videofyme: Josefineolsson.
    ♥ Weheartit: josefineolssons.
    ♥ Youtube: josefineolssons.
    ♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



    Follow on Bloglovin


    Kontakta mig

    RSS 2.0