fest hos sofie :)<3

Hej.
Har varit i sommarstugan typ hela veckan , så har inte kunnat blogga...
men igår var jag på fest hos sofie!Det var bara jag och mickis & sofia som kom,
men vi hade det dunderroligt verkligen.Vi badade i sofies pool , hoppade studsmatta , hade
tävlingar , åt massa gott ! jordgubbar och glass , snacks , godis , mums elller vad ?:o
Massa skratt blev det , och kvällen var så rolig verkligen :) Och grattis i efterskott Sofie♥
Detta måste göras om !! tack för kvällen tjejer :)
gammal bild på mig och sofie , jag ser konstig ut , men bilden visar minnen !

Tack för att jag fick komma sofie , kommer sakna dig när du åker till turiket :( (L) älskar dig !


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: sofie

var så lite så :D



gud va kul vi hade . älskar dej <3

2010-06-25 @ 11:49:33
URL: http://sofieochtilda.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0