KASS BLOGGNING , I KNOW....

Tjenare !
Ja ni ser ju rubriken..och den säger ju mycket.Men äntligen är det HÖSTLOV , känns så sjukt underbart,jag NJUUUTER verkligen av att det är höstlov, tänk er...en heeel vecka! Underbart verkligen!Har precis ätit Thaimat & sushi , gottigott!Sushi är så jädrans gott verkligen!Nu har jag & familjen hyrt filmer som vi ska kolla på.Ska nog hälla upp godis & chips i en skål , det är faktiskt lördag!Lördag=godisdag!Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på en film, ha det bra allihopa ! ♥



Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Netty♥

allt bra med dig idag?:)

2010-10-31 @ 12:38:21
URL: http://www.nettys.se
Postat av: D A N I E L A ♥

- absolut själv med?:)

2010-11-01 @ 14:52:39
URL: http://danielas.se
Postat av: deru? ;) <3

SÖÖÖT som bara den ;)

2010-11-04 @ 18:07:40

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0