sommaren är helt borta..

Tjena mors.Kallt är det ute..sommaren är verkligen borta nu.Men det ska väl bli lite mysigt med vinter..snöööö,julen , min födelsedag & massa annat roligt.Ska snart ut med Janelle & kanske Josefin.Ska göra några läxor först och sen äta mat.Läxor är verkligen så tråkigt.Jag är en sån som hela tiden skjuter upp på läxor..inte bra josefine..inte bra!DEt ska nog bli en stor ändring på det.För jag vill ha bra resultat på mina prov ,och träna mycket på prov.För dom prov vi har haft har väl gått helt ok , men jag vill ha TOPPEN bra resultat.Så jag ska träna inför NO-provet som blev uppskjutet till nästa onsdag.Ha en bra höstdag.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Emma

svar: tack:D

fin bild:)

2010-10-14 @ 22:25:29
URL: http://pappasfliicka.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0