Att få avgöra matchen..

Jag säger bara shit vilken jämn match!Alla kämpade som faan.VI VANN.Jag avgjorde matchen med ett mål,det var så jävla skönt att få avgöra matchen !! Jag kommer knappt ihåg hur det var , jag fick en lång pass från Hedda och då var det typ 8 sekunder kvar och vi låg under med ETT POÄNG..så fick jag bollen av hedda ..sprang mot korgen ...fintade..sköööt rakt i mål!Då var matchen avgjord !SÅ VI VANN !!!:DD Bra jobbat tjejer , ni kämpade otroligt braaa!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Känns som jag har feber nu...mitt huvud värker och jag är jättevarm!Ska lägga mig i bra tid nu,ta något att äta.Vill verkligen inte bli sjuk!Vi har match på fredag också!Nu ska jag ta något och äta.God nattiiiis ♥

Don't forget : frågestunden , klicka HÄÄÄÄR!


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Maja höglund

Men gud va bra du e jossan! Fast det visste du ju redan! Saknar dig i fotbollslaget!<3

2011-04-06 @ 21:49:15
Postat av: josefine :)) <3

Svar ; saaknar dig + alla andra i fotbollslaget enormt mycket ! kramis ♥♥

2011-04-07 @ 20:42:52
URL: http://josefineolssons.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0