Lista!

1. Hur gammal är du om fem år? 19 år.
2. Vem var den senaste du träffade? Pappa.
3. Hur lång är du? Vet ej.
4. Vilken var den senaste film du sett? Kommer ej ihåg ;o
5. Vem ringde du senast? Hedda.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Kan vi hoppa över den här frågan?
7. Vad är dagens planer? Läxa...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Båda (:
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är sambos.
10. När såg du senast din mamma? För typ tio minuter sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? Kanske tjugo i åtta..
13. Har du någon gång hittat en katt? No.
14. Vilken är din favoritplats? Gotland,sommarstugan&utomlands&hemma.
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet ej
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? utomlands kanske.
17. Vad skrämde dig som barn? Oj,massa!
18. Vem fick dig att skratta senast? Alva , I guess!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Det vet jag inte!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
21. Sover du gott? Ibland.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 huvudkuddar.
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på...
26. Är du social? Ibland,ja.
27. Vilken är din favoritglass? Många.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? OJ,kanske resa jorden runt..
29. Tycker du om kinamat? Absolut!
30. Tycker du om kaffe? Lärt mig dricka de nu haha.
31. Vad dricker du till frukost? Beror på.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej.
33. Kan du spela poker? No.
34. Tycker du om att mysa? Japp.
35. Favorit sport? Basket!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? No.
37. Vill du ha barn? När jag blir äldre..
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp.
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på..
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mycket!
42. Gillar du dans? Ja,det är roligt att dansa!
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Juice.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många roliga!
46. Favoritfärg? Alla,men typ rosa..
47. Vad har du för ringsignal? Typ vanliga sony ericsson tror jag.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jaa maaassa!
49. Tycker du om sommaren? Älskar*
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen just nu.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0