God morgon!

Sovit gott ? Det har jag i allafall.Vi har sovmorgon till tio i tio idag, feeett sköönt ! Klockan halv tio ska jag möta Jennifer & Aya & kanske Hevi , så går vi tillsammans till skolan.Har spanska som första ämne idag och det tror jag att jag har tillsammans med 8d (min gamla klass).När vi har slutat så cyklar jag ner på stan och ska på en synundersökning,(har glasögon när jag kollar på tv & ska kolla på tavlan i skolan)För det var typ tre år sedan jag gick på det och min syn har ändrats ganska mycket sen dess!Så ska vi köpa nya brillor till mig.Nu ska jag gå och borsta tänderna , puss!♥

Fett mé kärlek juni 2011.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Elin

superfin blogg! :)

2011-08-19 @ 14:12:16
URL: http://elinalmen.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0