Onsdag.

Hej på er !
Är sjukt trött..slutade klockan halv fyra idag !Det är det senaste vi slutar.Lyssnar på musik och ska börja med läxor.Skulle ha träffat jossan idag men det blir antagligen imorgon,missu!♥ Fick tillbaka ett gammalt SOprov som gjordes i slutet av förra terminen och fick VG på det provet två poäng i från MVG , suuuurt asså...aja nu är det nya tag som gäller i åttan,men är redan skoltrött ..hur fan ska man palla av allt plugg?Bara att kämpa på så får vi se var jag hamnar..hoppas ju på goda resultat men man måste kämpa sig till det.Nu ska jag hjälpa till lite med maten och jaa hör och häpna jag har börjat gilla att laga mat!Har nästan aldrig tyckt det men sen typ i våras så började jag gilla det!Ska jag satsa på en kock-karriär?Nää..skulle inte tro de va..men det är faktiskt kul att laga mat!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0