Julklappstips nr 2

Den bästa julklappen man någonsin kan få/ge är när man hjälper andra.Som tillexempel har UNICEF ett samarbete med apoteket att hjälpa folk som är drabbade av malaria.Det gåvokortet kostar endast 49 kr och hjälper ungefär 79 stycken personer tror jag det var.Jag har redan köpt ett sånt i julklapp men kan inte säga här i bloggen vem jag ska ge det till.Det finns att köpa på "apoteket hjärtat" finns bl.a på gränbycentrum i uppsala.HÄR
kan man köpa andra gåvor/julklappar som går till välgörenhet.På julen får man ju så himla mycket saker och då kan man ju skänka till dom som verkligen behöver hjälp!

tagen från apotekets hemsida.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: WILMA

du är ju för gullig! <3

2011-12-07 @ 11:00:37
URL: http://merenween.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0