Imorgon är det en stor dag...för det är min födelsedag!

Rubriken säger mycket.Fyller 14 år imorgon..men kommer tyvärr vara borta hela dagen för ska till fjällen med skolan..vi ska till Romme och åka skidor,så jävla kul det ska bli!Är riktigt taggad!Men ska vakna typ halv sex på morgonen..för bussen går från skolan 7.30..shit så trött jag kommer vara!Men det är ju min födelsedag...så inga sura miner här inte!Jag kommer bli firad på fredagen och får mina presenter då eftersom jag kommer hem ganska sent och så imorgon kväll..men en riktigt lyckad dag kommer det att bli!Ni får gärna smsa mig för kommer sitta på en buss i flera timmar..!Skolan idag gick bra..vi gjorde svenskaprovet och det gick 99% bra för mig!Kommer nog ha ett fel...tror jag iallafall.Men är nöjd,för det kändes skitbra när jag gjorde det...Nu ska jag gå.Puss:*
Bild från i somras i sommarstugan..


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0