Stockholm.

Oj oj oj , vad trött jag är efter en lång shoppingdag i Stockholm!Men dagen har varit jättemysig verkligen!Vi började att fika på det bästa cafeet i hela stockholm Vetekatten♥Där börjar vi alltid att fika när vi åker till Stockholm.Vi gick runt på stan och shoppade massor med grejer!Orkar tyvärr inte lägga upp en bild på vad jag köpte..men köpte massor med saker!Vi åt på en mysig thairesturang ,vi åt buffé.Mums.Men vilket slaskigt väder det var i Stockholm , skillnad från Uppsala!Dagen har varit jättebra ,men nu är jag helt slut!Nu blir det sushi till middag! P&K!♥

Lite bilder från dagen ;



Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Caramellus

Sv. Mmm.. måste se till att skaffa den på ett eller annat vis, haha :p

Vad ska du göra i kväll då?

2011-01-05 @ 18:52:21
URL: http://caramellus.blogg.se/
Postat av: maisah

sv : ingen orsak då :)



allt bra med dig sötan ? :D

2011-01-05 @ 19:18:56
URL: http://maisahjuevesanos.blogg.se/
Postat av: Anonym

härliga bilder <3

2011-01-06 @ 10:41:05
Postat av: Alice :)

men gud, den näst sista bilden är ju helt amaziiing! :o

dina bilder är absolut jättefina! kan du inte ha en liten fotoskola? :)

2011-01-06 @ 11:13:32
URL: http://alicehermansson.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0