@summerplace.

Tjena!
Är i sommarstugan för vi fick låna trådlöst internet av min faster denna helg , jippie! Snart blir det fruktfat och jordgubbsvin (alkoholfri ofc) mums!Sen blir det grillad kycklingflié & tillbehör till middag!Vädret kan man ju inte direkt klaga på , solen skiner och det är varmt ! På kvällarna här sitter jag i min älskade ziperall, åh va jag älskar den!Vi har ju egen strandtomt här så det blir ju några dopp lite då och då,underbart att svalka av sig ! Kommer hem imorgon kväll ,p u s s .
Ps.Grattis min älskade aya som är i marocko just nu ! I miss you and i löööve you.

bild från i maj eller juni,tog bara någon från arkivet.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: emma

FAN VAD DU ÄR VACKER, DÖÖÖR !

2011-07-12 @ 21:01:37
Postat av: Ayaaaa :D

Tack så mycket min älskade bästis!

jag älskar dig <3

2011-07-21 @ 20:27:05

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0