Vad jag tycker om hatet mot Rebecka Black.

Tycker att det är helt sjukt att folk ska överdriva så himla mycket!Hon har till och med fått mordhot!Visst..det är inte världens bästa låt,men vafan...man har ju hört tusen gånger sämre låtar!Varför ska folk säga : Usch , hatar henne! När dom inte ens känner henne , och man kan ju inte hata henne för att hon har gjort en dålig låt,det är bara så himla löjligt!Hon är lika gammal som mig och jag förstår inte hur hon orkar med all skit hon har fått!Att folk ens kan hata henne för att hon har gjort en dålig låt!Nu har till och med videon tagits bort från youtube!!Varför ska folk vara så jävla elaka mot henne?Tycker folk borde sluta med att säga en jävla massa skit och tänka med huvudet istället!

bild från google.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: CLARA-FRIDAYFILII

Håller med dig!!

Tror det går lit till överdrift ibland!

2011-07-15 @ 21:21:24
URL: http://fridayfilii.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0