Grym gårdagen var !

När jag kom hem från skolan igår fick jag ett sms från Janelle  att jag var med i Frida tidningen!Jag skickade in för ganska  längesedan , en massa outfits!Och jag kom med nu!Jag kommer få hem en rosa dataväska & ett mobilfodral,skitsnygga!Tack för att du smsa Janelle!♥
----------------------------------------------------------------------------------------
Över till fotbollen.Det var grymt!Först åt alla vi på resturang , jättetrevligt , och sen gick vi till stadion!Oh vilken härlig känsla  och stämning! Alla är glada och man träffar en massa roligt folk!Träffade bl.a Helen där!När vi kom in på stadion insåg jag hur stort det var!När Zlatan värmde upp skrek typ alla.Han är ju kungen.Han kom in efter 25 min och gjorde en dunder succé!Han gjorde tre skit snygga mål!Sen Emir Bajrami och Kim Källström gjorde ett var.Grym match verkligen som slutade 5-0 till SVERIGE!Påvägen hem fastnade vi i en lååång bilkö i typ 40 minuter!Vi stannade på en mack och jag köpte en twister & en macka , var ganska hungrig.Sen åkte vi vidare hem igen och jag var hemma typ 23.50 ! Då var jag trött och lade mig dirkekt efter att hab borstat tänderna!

syster.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: janelle

varsegod! :D♥

2011-06-08 @ 20:52:07
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: CLARA-FRIDAYFILII

Frida?? måste fan hämta tidningen och kolla!!<3

2011-06-09 @ 14:14:31
URL: http://fridayfilii.blogg.se/
Postat av: Louise<3

Hälsa din syster att hon är fin på bilden <3

2011-06-11 @ 00:13:32
Postat av: wilma

men shit så lika ni är!

trodde först det var du när du var liten innan jag läste ''syster'' under bilden ;o ♥

2011-06-13 @ 16:23:48
URL: http://wphoto.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0