Dag 1 - Om mig.

Mitt namn är Josefine Olsson.Jag är född och uppväxt i sveriges fjärde största stad nämlingen...Uppsala.Det är en fin stad , trivs ganska bra här.Jag bor med min lilla familj som består av min mamma & pappa & lillasyster.Jag och min lillasyster bråkar tyvärr väldigt ofta..vi blir ofta irriterade på varann och jag älskar att reta henne,men hon kan ändå vara världens bästa lillasyster!Jag har en rätt så stor släkt med 9 kusiner två mostrar en faster och en farbror + deras män/kvinnor.Jag älskar verkligen alla högtider / kalas med hela släkten.På fritiden träffar jag kompisar , hemma , pluggar , tränar basket som är en stor del av mitt liv!Jag går i basketklass också.Jag trivs så bra i min klass,väldigt bra!Jag älskar att fotografera,mode,skönhet osv.Jag älskar att resa ,speciellt utomlands.Finns väl inte så mycket mer att berätta om..puss♥
skrevs 2011-03-18
TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0