En gaaalen dag.

Hello!
En Galen dag med stort G är precis vad min dag har varit.Började med att i morse när vi kom till skolan fick vi veta att våran svenskalektion var inställd,och då frågade jag några om någon ville hänga med till mig och det ville några killar & alva & jasmine,men sen när vi väl är påväg hem till mig så hörde jag alla andra killar följa med.Och det skulle ju kanske vara taskigt att bara säga att några fick följa med?Så helt plötsligt var vi nästan en hel skolklass hemma hos mig,hahaha inte varje dag något som detta händer!Så vi var hos mig ett tag , och helt plötligt ser jag en kille som låg i min säng och läste mina fridatidningar,ingen vanlig syn direkt!Haha,sen gick vi ut och då stack några med till Jasmine , men jag gick tillbaka till skolan med några.Och då kom jag på att några saknades så jag ringde calle och frågade var dom var , och då trodde jag att dom var kvar hemma hos mig!Jag fick paniiiiiik!Men dom hade bara gått i förväg till Lidl..Sen var det musik och vi fick tillbaka provreslutaten och jag fick 17poäng.Sen hade vi spanska och shiiit vad jag och Jasmine skratta!Därefter matte , och jag jobbade på bra,för Alva hade gått hem för hon mådde inge bra tror jag..och inte för att Alva är så störande,utan jag stör nog mest henne ;) . Därefter hade vi basket,yeaah,vi körde tre mot tre hela lektionen!Jag är heelt slut nu, och jag har ätit en & en halv macka och juice.Ska plugga lite engelska fraser nu ! puss ♥


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0