Måndag.

Hejsan svejsan!
Slutade lite tidigare idag , sköönt!Ska träna lite engelska fraser nu på glosboken.se , bästa sidan att träna glosor på tycker jag!Man lär sig snabbt glosorna!Ikväll är det träning , trevligt trevligt!Faan,det är inte familjen anorlunda på tv längre..sista avsnittet var förra måndagen..skit!Jag som älskar det programmet!Aja..finns väl säkert något annat man kan kolla på.Nu måste jag springa på toaaa,är bajsnödig x) Haha,hoppas ingen äter just nu och att jag förstörde eran mat aptit..hahha!Pussssssss♥

Söta katten jossan ♥


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: isabel

svar : tack detsamma sötan! <3

2011-03-21 @ 16:48:38
URL: http://isabelmcloughlins.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0