Allhelgona

Bloggen håller fortfarande på att fixas och det ska bli så roligt när det är färdigt!Det är ingenting med utseendet på bloggen utan något helt annat.Men som sagt kan det ta några dagar innan det är färdigt.Nu är det allhelgona helgen och den helgen är alltid lika mysig.Vi gick upp till min farmor och farfars grav idag då vi tände ljus och lade dit en krans.Det är så fint på kyrkogården med alla ljus!Vi gick även till min gamelmormors grav.Sen tog vi en fika på ett urmysigt café.Här bjuder jag på tre bilder och sen hoppas jag att alla ni får en riktigt trevlig allhelgonahelg !♥



Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Moa

Svar: tack detsamma! :)

2011-11-05 @ 22:20:44
URL: http://moalinden.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser gott ut:D

2011-11-07 @ 16:39:14

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0