2011-10-07

Hej!
Vaknade av att regnet piskade mot fönstret.Okej , nej nu ljög jag.Men det lät som en bra inledning på inlägget.Sanningen är att jag vaknade av väckarklockan som tjöt.Har kollat lite på tv och ska fixa ett födelsedagskort till pappa i photoshop.Eller han fyller ju på tisdag men ikväll ska vi överraska honom ikväll med en grej som vi ska göra i helgen.Vet inte om jag vågar säga vad det är eftersom jag inte vet om han ser att jag skriver det här.Men berättar ikväll vad det är!Ikväll är det sverige-finland på tv (fotboll), kom igen nu sweeden!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-07 @ 14:36:17
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: louisebiszczak♦

Hejsan var ska du hitta på en fredags kväll som denna? :D


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0