dagen före måndag.

Godmorgon!
Idag är det grått och mulet ute.Buhu ;/.Men ska nog träna på eftermiddagen på gymmet.Sen ska jag följa med pappa och kolla på hans festlokal som han har hyrt när han fyller år.Det ska bli grymt kul!Sen ikväll ska jag baka bröööd.Hehe.För imorgon har vi prov i hemkunskapen och då ska vi baka bröd själva.Lika bra att träna på att baka.Juste jag och pappa ska kolla på tv idag till mig.Jag fick en när jag fyllde år i vintras men i maj gick en sönder!Och vi har inte hunnit kolla på en ny så vi tänkte göra det idag.Nu ska jag fixa mig.puss♥


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0