Helgen!

Heeeej!
Oh shit vilken härlig helg det har varit i Stockholm!Vi åkte vid elva tiden till stockholm och gick runt på stan fikade,shoppade osv.Sen tog vi tunnelbanan till hotellet , grymt fint hotell och middagsbuffén & frukostbuffén var gryymt bra,rummen var också jättefina!Idag åkte vi till fotografiskamuseet , skitcoolt museeum!Sen åt vi lunch på stan och pappa fick välja någon mer present han ville ha.Den här resan var ju annars hans present!Blev blev jätteöverraskad när han fick reda på att vi skulle till stockholm och bo på hotell!Men orkar inte berätta allt som vi gjorde.Men helgen var sååå grymt bra!Jag har känt mig mycket bättre,eftersom jag har varit sjuk,men idag känner jag mig sämre igen!Hoppas jag mår bättre,tänkte ta en kopp té !Det är sjukt kallt ute..puss♥
Oj juste glömde att säga att vi såg"idol Olle", han var lika söt i verkligheten som på tv!!


Bilder från helgen kommer i ett senare inlägg, puss!♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0