Lördag!

God morgon världen!
Vaknade för en halv timme sen,och ska snart äta frukost.Ikväll ska ju pappa ha födelsedagsfest och det det ska bli så himla roligt mina kusiner kommer ju också!Vi ska till lokalen och fixa sen,men vi fixade rätt mycket igår.Pappa hade köpt 12 st bigpack påsar med chips..haha men det kommer ungefär 50 pers!Vi beställer mat från en firma som tur är..Jag ska fixa mina cupcakes idag, eller jag ska derkorera dom med glassyr och sånt!Hoppas dom blir fina!
PUSS

-GRATTIS MIN ÄLSKADE VÄN JASMINE,JAG SAKNAR DIG VÄLDIGT MYCKET♥-

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0