Paranormal Activity 3

Undrar hur den är?Kommer väl skita på mig om jag ser den, för att ettan är riktigt ruggig,hur är då trean?!Det är grejen att på dagarna tänker jag "Åh vill se den skräckfilmen" och sen när jag väl ser på den blir jag ganska skraj,men sen när jag ska sova..det är då jag blir som räddast fan!!Haha då ligger jag i sängen och ångrar mig att jag såg filmen och tänker "jag måste lova mig själv att aldrig se en skräckfilm mer", men sen nästa dag ser jag en skräckis i allafall..haha konstigbrud.se?!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: EMMAS!

Godmorgon =) allt bra med dig idag?:D kram

2011-10-26 @ 09:48:40
URL: http://eemma.se
Postat av: Anonym

hahah du kommer dööööö om du kollar på den det sägs att den är skittt läskig !!!? hehe finblogg:))

2011-10-28 @ 21:15:33

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0