Välkommen efterlängtade höstlov

Hur skönt på en skal 1-10? Svar: 10000. Ska bliii såå skönt med höstlov nu!
Ska snart ner på stan med syster sen möter vi mamma och så ska lillasyster klippa sig.Medans hon klipper sig ska jag & mamma gå runt på stan.Sen ska familjen till festlokalen och fixa,eftersom imorgon ska pappa ha en födelsedagsfest.Ska bli skitkul och jag ska vara festens fotograf, hihi! Så jävla skönt att vi avbokade att dela ut reklam imorgon,(jag gör det varje helg,har gjort de i cirka ett år snart).Det är så mycket som ska fixas idag och imorgon!Nu ska vi ta cyklarna ner på stan, ha det bra!
Juste!Hade SOprovet idag och det gick braaa!!Så hoppas på ett bra resultat nu!
PUSS

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: sofie

Ska du hitta på något kul på halloween, vad isåfall? :D Kraaaam :)

2011-10-28 @ 15:28:03
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Postat av: MOA

sv: åh tack så mycket :)

2011-10-28 @ 16:24:38
URL: http://moasphotos.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv; Tack detsamma :D

2011-10-28 @ 16:27:16
URL: http://ebbawesterberg.webblogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

härligt med höstlov :)

2011-10-28 @ 17:16:48
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Drezz.se

TÄVLING PÅ DREZZ.SE!

Vinn en väska och ett presentkort.

Reglerna är simpla!

1. Gilla oss på facebook (facebook.se/drezz.se).

2. Publicera ett inlägg om tävlingen på din blogg eller annan social media. Redan vid publicering får du 10% på ett köp hos oss.

3. Skicka ett mail till [email protected] där du anger vilken väska du vill ha och ditt bloggnamn eller adress där du publicerat tävlingen.

För ytterligare information, gå in på: www.drezz.se

2011-10-28 @ 17:27:21

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0