Härlig dag!

Det var grymt kul att träffa Janelle igen!Vi gick till GC och köpte smoothies och jag köpte också en proteinboll,sjuuukt gott!Är fan beroende av smoothies!Drack det till frukost också,haha!Vi gick runt och fotograferade,och såklart..så smidig som man är..så trampar jag i koskit med mina usaconverse!Bra jobbat Josefine!Fyfan så viiiiiidrigt!Men det var så kul och vi fick värsta garvattackerna,haha..men vi måste ses snart igen sötan!♥Nu har vi gäster här på middag , så ska gå och äta nu , puss♥
NÅGRA BILDER FRÅN IDAG MED JANELLE:













Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: janelle

det var grymt kul att träffa dej igen ! =D <3 när du har ätit klart, kan du lägga ut ALLA bilder från dagen då? :D snälla!

2011-09-24 @ 19:10:07
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: aa

Sååå fin du är Josefine!!!

2011-09-26 @ 17:17:12

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0