Jag i glasögon..inte direkt snyggt på mig..

Var ute en sväng med Josephine & Simona , vi var först på stan sen gick vi bara runt.Mötte även på Alexandra & Amanda,sötnosarna.Men tack för kvällen simona & josephine!Har kollat på idol , och det är alltid lika roligt med audisions (stavas?!) sen blir det inte lika roligt när det är över tyvärr.Åt lite fruktsallad till idol som bestod av jorgubbar,nektariner,äpplen,päron,banansen strödde jag över kokos & nötter.Perfekt kvällsmål!Ska snart gå och fixa mig, imorgon är det skola igen..helgerna går så jädrans fort!

Jag i glasögon, och JA jag vet jag är skitful i glasögon!! , men var bara tvungen att lägga ut en bild för det var en del som ville se hur jag såg ut i mina nya glasögon ( jag använder glasögon när jag kollar på tv & när jag ska kolla på tavlan i skolan bara)!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: wilma

Nej, inte alls ful! Megasöt! :'D <3

2011-09-05 @ 06:12:32
URL: http://merenween.blogg.se/
Postat av: Deru

Du var ju jätte söt i glasögon!

2011-09-06 @ 15:06:23

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0