Reztart

"Reztart är en ny typ av mellanmål, som ger dig energi i flera timmar utan att du drabbas av den klassiska dippen. Du känner dig piggare, orkar prestera mer och återhämtar dig snabbare. 
Produkterna är ett resultat av 10 års svensk forskning och  innehåller inget tillsatt socker eller artificiella ämnen"

Dom är sjukt goda! Perfekta att ha med sig efter träningen, dom innehåller inget socker och är nyttiga! Detta blir mitt nya favorit mellis. Finns i massa goda smaker. Finns att köpa på typ Ica.. sååå värt!
TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0