Hermione

Hermione - ekologisk hudvård.
 
Cleansing lotion -  Denna krämiga, milda rengöringslotion utan tvålämnen. Lotionen är lämplig för alla hudtyper utom fet/oren hud. Innehåller avokadoolja som effektivt hjälper till att lyfta bort smuts och fett samt tillför huden näring och fukt. Mild, lyxig doft.
 
After Sun Lotion aloe & havtorn - Välgörande och närande lotion som hjälper solbränd hud att återhämta sig efter solbad. Lotionen har en hög andel ekologiska ingredienser. Dessa ingredienser binder fuktigheten i huden, skyddar mot uttorkning och verkar lugnande på huden. Med mild doft av lavendel.

Face Cream Nourishing - är en mycket aktiv ansiktskräm. Krämen innehåller koncentrerat hirsextrakt som markant ökar hudens fuktighet samt aktiverar cellförnyelsen i huden. Dessutom ingår näringsrik avokado- och arganolja, som ger huden fettsyror, glycerin och lecitin. Med doft från lyxig neroliolja.

Älskar verkligen dessa ekologiska produkter !


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: HEDVIG

åh vad fint! ser så lyxiga ut haha:)

Svar: Hihi! Kram!
Josefine Olsson

2012-08-21 @ 20:14:25
URL: http://hedvighedvig.devote.se
Postat av: CeciliaCharlie

SV: Tusen tack! :) Åh vad kul, ska absolut vara med :)
Tack detsamma!Kram<3

Svar: Kram! <3
Josefine Olsson

2012-08-21 @ 22:26:37
URL: http://ceciliacharlie.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0