Q/A

Under sommaren har jag varit väldigt slö med att godkänna kommentarer tills idag när jag hade över 200 kommentarer som behövde granskas, bland alla kommentarer hittade jag lite frågor som jag valde ut.
 
Vem vann tävlingen om skönhetsprodukter?
Svar; Eftersom att det är väldigt många som inte har sett vem som vann kan jag lika gärna skriva det här, jag har redan skrivit det för några veckor sen här ; http://josefines.se/2012/june/vinn-skonhetsprodukter.html#comment
 

Hej! Din blogg är verkligen jätte bra! Jag har nämligen några frågor om din tandställning, ska snart få en .
1. Hur länge hade du tandställning för ditt överbett?
2. Du hade ju en genomskinlig tandställning , är det något du rekommenderar ?
3. Jag får välja om jag ska ha tandställning eller inte har nämligen också överbett, är det värt att ta den?

Tacksam för svar :)

Svar; Tusen tack tjejen! Jag hade den i lite mer än 2 år. Och keramiktandställning är något jag verkligen rekomenderar. Den syns knappt. Du bör absolut skaffa det, du får så fina tänder resten av ditt liv så då är det väl värt att ha något på tänderna i cirka 2 år :) Kramar.

 

Gud så fin tröja!! Var hittade du den? <3 ( http://josefines.se/2012/july/great.html#comments )

Svar; Tack så jättemycket! Den är från H&M och jag älskar den , så fin färg<3
 
 
Hur lägger man ut videos på blogg.se? ♥

Svar; Trycker på "bädda in" på youtube sen kopierar man koden♥

 

Färgar du ditt hår? Isåfall, färgar du hemma eller hos frisören? För jag ääälskar ditt hår, så himla fint!<3

Svar; Ja jag brukar göra det, men inte så jätteofta. Senast jag gjorde det var i mars/april och det var hos frisören, men ska färga utväxten nästa vecka innan skolan börjar, lite fräscht :) Tack så himla mycket! <3

 

 Så himla fin header ? Gör du dom i photoshop? Kan du inte ge lite bra tips på hur man gör en snygg header i photoshop ? :) kram

Svar; Hejsan! Taack, ja jag gör dom i photoshop. Är inte så duktig på det men kom ihåg att ändra storlek på headern innan den läggs upp på bloggen. Det gör att det blir bättre kvalité :) kram!


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Louise - Fotoblogg

SV: tack du har jätte fin blogg du med! :)

2012-08-08 @ 14:25:13
URL: http://lollorydhxd.blogg.se
Postat av: Louise - Fotoblogg

SV: tack du har jätte fin blogg du med! :)

2012-08-08 @ 14:25:13
URL: http://lollorydhxd.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur fick du .se bara? Fin blogg

2012-08-08 @ 22:31:07
Postat av: Foxxa

är inte intresserad av att delta i tävlingen men kikar självklart in ändå, och du har en grymt fin blogg!

bloglovinbyte?

Svar: Ja, visst! Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dej :D
Josefine Olsson

2012-08-09 @ 13:04:29
URL: http://foxxa.blogg.se
Postat av: Tilda

När avslutas tävlingen om ett egen designat skal? :)♥

Svar: Har avslutats kram! <3
Josefine Olsson

2012-08-10 @ 01:03:47
URL: http://ttildak.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0