Födelsedagen

Blev verkligen en lyckad födelsedag.Tack så hemskt mycket för alla fina presenter är verkligen supernöjd.På kvällen kom hela släkten och åt middag och fikade, mamma hade gjort världens godaste pajer och sen fick jag välja efterrätt..eftersom jag älskar allt som är nyttigt så valde jag fruktspett med glass + tillbehör istället för tårta som man blir övermätt på. Så det blev en fräsch och god efterrätt.Idag kommer några underbara vänner hit och firar mig , blir film och godsaker , myyys. Tack för alla gratulationer allihopa (på facebook,mobilen,bloggen och i verkligheten såklart! ) ♥


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: A L V A (foto)

Grattis! :)

Haft en bra vecka? :)

2012-01-28 @ 13:28:10
URL: http://alvalandberg.blogg.se/
Postat av: alice

så got mums......

2012-01-29 @ 11:14:28
URL: http://alize.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0