schveeerige!

Igår var jag på stan med Clara , riktigt mysigt! Vi ses på midsommar igen. Men jag hade lovat min syster att lämna hemmanycklarna till henne (Hon var på fritidsklubben) för hon hade glömt dom. Men jag glömde helt totalt bort det så jag gick ändå ner på stan..inget roligt mobilsamtal man fick av syrran..en hel del svordommar..haha för hon var utelåst hemma. Sorry sister! Men köpte ju en tidning och ansiktsmask till dig som tröst ;) Sen var jag med Iman och Menni en stund vid Fyrisån och snackade , riktigt bra tjejer dedär!  Ikväll blir det hem till Adam där det blir grillning och fotbollskväll, gurra och några fler kommer också dit. Kom igeeen sscchhveeeriigeee!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: HANNA♥ (SHINails.dinstudio.se)

DET ÄR MITT FÖRRÅD I BAKGRUNDEN! ;)

2012-06-15 @ 16:26:19
URL: http://SHINails.dinstudio.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0