allhelgona

Buhu, det är något fel på min kamera...eller rättare sagt mitt objektiv. Som ni ser bilden..det är egentligen massa ljus på kyrkogården men mitt objektiv kan inte fokusera så bilderna blir väldigt konstiga. Antingen lämnar jag in det på lagning eller köper ett nyttt, men det känns lite jobbigt eftersom det är bara 1,5 år gammalt! Det var trevligt igår med hela släkten vi gick upp till kyrkogården och tände ljus, sen åt vi massa god mat. Åh, orkar verkligen inte med skolan imorgon! Vill ha mer loooooov.....

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0