Frågor och svar

Din tröja i headern är sjukt fin, var har du köpt den? :)
Svar: Tack så mycket! Den är från H&M :)
 
Vad för olja använder du?
hur ofta klipper du det? och klipper du det hemma eller hos frisören?
Svar: En olja från Waterclouds som heter "repair argan oil serum" Tycker det funkar utmärkt! Jag klipper mitt hår alldeles för sällan.. kanske 2 ggr per år..och då klipper jag mig hos frisören för då får man alltid det bästa resultatet.
 
 
Drinken ser jättegod ut! :)
Vad är det för nåt/vad innehåller den? (:
Svar: Vet tyvärr inte riktigt, men tror olika juicer och mineralvatten :)
 
Älskar din jacka, var är den i från?
Svar: Åh taaack! Den är från H&M:)
 
Super fin blogg !! Vilken sida brukar du fixa dina bilder i ?:)
Svar: Det är ingen hemsida utan ett program man kan köpa..det heter Photoshop :) Taaaack! <3
 
Är det ditt riktiga hår eller färgat tycker det är sjukt snyggt iallafall :)
Svar: Det är både och, min vanliga hårfärg syns igenom min hårfärg, sen så använder jag alltid bara ett hårfärgspaket när jag färgar fast egentligen bör jag använda 2-3 st paket för att mitt hår är långt, men därför blir det inte värsta färgningen heller. :) Taack så mycket!
Som ni ser på bilden har jag utväxt men nu är den borta! Färgade i onsdags :)
 
Vad kostade jackan?
Svar: 499 kr.
 
Pastan ser jättegod ut!! Vart ifrån är den?
Svar: Den var väldigt god! Från gbc's nya food court.
 
 
 
 
 
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Mikaela

här kommer då en till fråga skulle du kunna hjälpa mig med en ny design du är grym behöver nått nytt snälla .. ?:-)

2012-11-05 @ 15:46:20
URL: http://mikaelamalmquist.blogg.se
Postat av: Bloggy

Hej! Vi är två tjejer på 12 och 11 år. Vi har presic skapat en hemsida som heter bloggy.n.nu
Om du är medlem där så länkar vi din blogg och skriver om den. Vi tycker din blogg är väldigt bra! Därför skulle vi vilja ha med dig i bloggy. Läs gärna mer om vår hemsida och skicka sedan ett mejl till oss om du är intresserad.

Vi på bloggy.n.nu

2012-11-05 @ 19:38:45
URL: http://bloggy.n.nu
Postat av: Rebecka

Stört fin!<3

2012-11-07 @ 16:44:24
URL: http://rebeckaberg.blogg.se
Postat av: EMMA

Sååå fin! <3

2012-11-08 @ 16:39:38
URL: http://lipgloss.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0