Autumn 12

Tog en hel del höstbilder igår, och wow så fin vän man har!
LÖRDAG: Har varit helt perfekt väder, klarblå himmel och strålande sol.Loveit♥ Har gjort lite ärenden och varit på stan och fikat,gymmat,powerwalkat,tagit höstbilder. Måste passa på när det är fint väder. Nu ska jag tyvärr plugga Kemi, ja ni läste rätt..inget man egentligen vill göra men har prov på måndag..tack kära kemi för att du förstör min helg! Sen så har mamma bokat klipptid till mig imorgon, ska bli skönt att få bort det slitna topparna!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Cajsa FOTO

HEj!

Hoppas du vill hjälpa mig att rösta på mitt bidrag NUMMER 3. hoppass du vill hjälpa mig med det. :) :) Skulle bli otroligt glad.. :) Tack för hjälpen! Ifall du lägga en liten röst på mig.. :D

nr3
http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

2012-10-07 @ 15:13:28
Postat av: Tess

Vad mysigt det låter! Hur har din helg varit annars? :)

2012-10-07 @ 18:16:43
URL: http://twobodiiesonesoul.blogg.se
Postat av: kiwiberries

härliga bilder!

2012-10-11 @ 10:12:36
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0