Q/A

Hur sparar du bilder från Nelly.com?
Svar: Tryck på "ladda ner pressbild" så finns det olika storlekar på bilder att välja mellan.
 
Var kommer dina högklackade skor i från?
Svar: Din sko.
 
Var har du köpt din tröja?
Svar: Gina Tricot.
 
Var är jackan ifrån och vilken storlek har du på den?
Svar: Kommer inte ihåg vilken storlek, men den är från Kappahl :)
 
Var kommer rosa byxorna ifrån?
Svar: Gina T :)
 
Skulle du kunna berätta hur man gör bredare inlägg i bloggen? :)
Svar: Får ofta den frågan och det är ganska klurigt. Man måste ändra storlek på både wrapper
och side och även content.
 
Hårfrågor:
 
Vad använder du för platttång? :)
Svar: Det blir ett enkelt svar...använder aldrig plattång ! :)
 
Hej! undrar om du har något tips för att få sådär långt hår? vill ha så långt men vet inte riktigt hur. något tips? :D
Svar: Hejsan, jag sköter om mitt hår väldigt noga. Plattar/fönar aldrig håret och om jag gör det använder jag värmeskydd. Sen så använder jag en speciell borste som inte sliter lika mycker på håret. Använder inpackning någon gång i veckan + en olja.
 
Hur har du så långt hår?
Svar: Som sagt, jag tar hand om mitt hår väl och klipper topparna ibland så det håller sig fräscht.
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: ▲ Lina | fotoblogg ▲

Din tröja i headern är sjukt fin, var har du köpt den? :)

Svar: 1000tack! Den är från hm, kram <3
Josefine Olsson

2012-10-15 @ 17:30:35
URL: http://linaphoto.blogg.se/
Postat av: linnea

Hur blir man så snygg som du är? =)

Svar: Hihi du är fin! <3
Josefine Olsson

2012-10-15 @ 20:01:37
URL: http://linneis.devote.se
Postat av: johanna

vad för olja använder du?
hur ofta klipper du det? och klipper du det hemma eller hos frisören?

2012-10-16 @ 20:45:23
URL: http://johannaaaa.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0