Tävling - Vinn en Icurl.

 
I samarbete med BaByliss har du nu chansen vinna en Icurl. Man kan både locka och platta håret med den. 2 i 1. Video hur man kan locka håret finns här. Den är också skonsam mot håret.
 
För att vara med behöver du bara besvara frågan och motivera:
 
1.Vad heter BaByliss Paris två nya Airstyler som precis lanserats? (svaret kan du hitta här: http://www.facebook.com/BaBylissSverige)
 
2. Motivera varför just du ska vinna en Icurl från BaByliss.
 
 
 
 
 
 Lycka till!
Avslutas den 25 april
 
 
p.s tipsa gärna om tävlingen i din blogg/Instagram/Facebook!
 
 
Kommentarer godkänns senare.
 
Berat Hyseni är vinnaren, han skulle ge den till sin sambo. Grattis! Har nu mailat dig , så snart kan den skickas hem till dig :-)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Ebba

Hej! De två nya produkterna heter Airstyler AS550E och Airstyler AS530E:) eller om man kallar dom för roterande Ailstylers.
Jag vill vinna för att min locktång och platttång är RIKTIGT gamla. De är stora och klumpiga att använda. Det skulle vara såå kul att vinna för då skulle jag lätt kunna få lite fina lockar i håret snabbt och enkelt. Jag behöver verkligen en ny platttång/ locktång och Icurl är perfekt! Skulle bli super glad om jag vann!!:)) / kram Ebba PS: gillar din blogg och dina fina bilder! Har följt din blogg rätt länge nu:)

2013-04-06 @ 08:02:16
URL: http://djerfstenebba.blogg.se
Postat av: Alva

Den ena heter Airstyler AS550E och den andra Airstyler AS530E.

Jag borde vinna för att jag har alltid velat styla mitt hår som jag vill till fester, skolan osv. Men den locktången jag har funkar inte så bra och den gör lockar när den vill, min plattång är gammal och inte så bra heller. Jag är väldigt dålig på att sätta upp håret i olika kreationer så en locktång/plattång är enkelt för att få håret fint och lite lyxigare.
Just nu har jag hår till ovanför bröstet och jag håller på att spara håret och eftersom den här locktången/platttången är mer skonsam än andra så skulle jag kunna vara fin i håret samtidigt som jag sparar ut det.
Kram!

2013-04-06 @ 08:35:23
Postat av: Wilma

Aitstylerna heter Airstyler AS550E och Airstyler AS530E.

Jag borde vinna för att jag 'lskar att styla mitt hår, men har ingen bra plattång eller locktång. Så den här skulle vara perfekt.

Jag har skrivit ett inlägg här http://wiimzanwilma.blogg.se/2013/april/det-har-vill-ni-inte-missa.html#comment

2013-04-06 @ 08:41:38
URL: http://wiimzanwilma.blogg.se
Postat av: Louise

Den ena heter Airstyler AS550E är föresedd med två borstar och den andra heter Airstyler AS530E och har en borste.

Varför jag ska vinna är för att jag är i behov av en ny bra locktång och den här är dessutom skonsam för håret + att det är en plattång också! Jag har även väldigt långt hår och har ofta problem vad jag ska ha för frisyrer osv och brukar inte vilja använda en vanlig plattång och locktång för jag är rädd om håret.
Det här skulle vara en toppen tävling föe mig att vinna helt enkelt!

2013-04-06 @ 09:06:02
Postat av: Ellen

Airstyler AS550E och Airstyler AS530E

Åh, jag har precis klippt av mitt hår ganska mycket och är inte alls nöjd med resultatet är super avis på ditt långa fina hår så snyggt när du lockade det med Icurl. Perfekt att det både är palatt och locktång så man inte behöver köpa två stycken. Just nu har jag en väldigt seg platt tång som jag fick 2009 tar jätte långt tid att fixa håret. Jag skulle verkligen älska Icurl ifrån BaByliss, håller tummarna nu!

Btw; jag älskar din blogg och har följt den i ca 8 månader, tack så mycket!

2013-04-06 @ 09:26:22
URL: http://lilomilo.blogg.se
Postat av: agnes thid

Jag vill jätte gärna vinna för jag delar plattång med min syrra och det är jätte jobbigt på morgon när man ska till skolan! Och jag har länkat dig i mon blogg!

2013-04-06 @ 09:28:58
Postat av: Esther

Jag är med. Jag har aldrig vunnit en tävling/Giweway innan där man vinner någon sak. Jag hade blivit väldigt glad om jag vann:) (Blogg; Esthers.blogg.se)

2013-04-06 @ 09:30:39
URL: http://Esthers.blogg.se
Postat av: Frida

1.babyliss Paris icurl ST270E
2. Babyliss C260E WAVES

Jag skulle gärna vilja vinna p.g.a att jag bara har en jätte gammal plattång som säkert är jätte dåligt för mitt hår. Sen har jag alltid önskat mig längre och finare vilket kommer ta längre tid p.g.a plattången. +jag har alltid önskat mig en locktång♡

2013-04-06 @ 09:34:41
URL: http://fridiania.blogg.se
Postat av: Elin

Hej dom två airstyler heter AS550E som är föresedd med två borstar airstyler AS530E som bara har en borste.

Jag ska vinna en icurl pga att jag velat ha den där ett tag nu men den är lite för dyr att köpa och nu så har du ju en tävling om den. Vilket passar perfekt för mig eftersom jag nu velat ha den länge och plus att jag älskar dig å din blogg så därför vore det ju helt okej om jag fick den från dig :)

Har tipsat om din tävling på min blogg och instagram (wiitiick)

2013-04-06 @ 09:39:34
URL: http://bywiitiick.devote.se
Postat av: Nilo

1: Airstyler AS550E och Airstyler AS530E
2: Jag vill jättegärna vinna eftersom att jag höll på med att styla osv jättemycket förra sommaren. Fast min locktång gick sönder och min plattång försvann :( Så jag la av med att styla i ett par månader men sedan så saknade jag det så sjuk mycket! Älskar verkligen att styla och göra olika hårfrisyrer, har gjort det ett tag nu. Och jag saknar det verkligen! Önskade mig en liknade version till jul men då så fick jag min iPhone och en systemkamera istället. Min födelsedag är i oktober så det är ett tag kvar innan jag fyller år :\ och alla mina sparpengar ska gå åt min resa til USA. Har också funderat på att blogga! Jag har ju en systemkamera, så jag behöver mest något kul oc intressant att blogga om och att blogga om hårfrisyrer och tips är väl ganska bra? Plus att jag ska till Amerika så då blir de också en hel del inlägg. Älskar babyliss produkter och vill såååå gärna vinna! Skulle vara jättekul. Håller tummarna, kram <3

2013-04-06 @ 09:53:27
Postat av: Lydia

Sv: Airstyler AS550E och Airstyler AS530E!

Jag vill vinna för jag ÄLSKAR att styla mitt hår! Jag tycker det är jätte fint med stora naturliga lockar på sommaren och plattat hår uppsat i en hög hästsvans. Men jag har inget sånt så jag kan inte fixa mitt hår så. Men om jag vinner den så skulle jag kunna göra massor med coola och snygga frisyrer!

2013-04-06 @ 09:59:45
URL: http://www.lydiaaa.blogg.se
Postat av: Tilde björklund

1. Den första är hår och skönhet och den andra är make up och skönhetsindustrin:)

2.jag vill vinna den för att jag gillar att hålla på med hår och sånt. Vi har en väldigt dålig locktong hemma. Jag har ju inte kunnat locka håret på ett tag nu för att ja har brutit armen. Men om jag skulle vinna den skulle ja!!..... Ja vet inte vad ja skulle göra jag skulle bli så glad. Tack för du gav mig chansen att vinna den. Älskar din blogg btw<33

2013-04-06 @ 10:01:23
URL: http://norrlandsfotarna.blogg.se
Postat av: Isa

Babyliss lanserar två roterande borstar. Och på dem är det 2 borstar stället för en.

Jag vill vinna för att jag har tänkt att jag vill ge mamma den i födelsedagspresent men den är rättså dyr och jag håller på att spara mina pengar till min new york resa i oktober.

Älskar din blogg Josefine! ♡

2013-04-06 @ 10:13:13
Postat av: Ellen

Svar på fråga 1: BaByliss Paris lanserar två roterande Airstylers som ger dig skinande hår snabbt och enkelt. Produkterna heter Airstyler AS550E är föresedd med två borstar medan Airstyler AS530E har en borsten.
Svar på fråga 2: jag skulle jätte gärna vilja testa/ha en plattång som samtidigt är en locktång. Den verka jätte bra och har fått mycket bra kritik. Jag har vädigt tunt hår och behöver därför en plattången/ locktången som är väldigt skosamm mot håret. Och det verkar denna.

2013-04-06 @ 10:26:33
URL: http://ellenlindhollm.devote.se
Postat av: julia

dom heter AS550E och AS530E :)
jag vill vinna för att jag hatar mitt hår, det är tunnt och tråkigt. sen så går jag bara runt med platt hår hela dagarna (mitt hår är spikrakt) bara för att jag inte har någon locktång så en icurl skulle vara perfekt!

2013-04-06 @ 10:31:39
Postat av: Andjela:)

Jag vet inte men jag gissar plattång,hårfön:D jag skulle villja vinna den för min syster är kär i locktongar och vi har ingen !! <3

2013-04-06 @ 10:49:27
Postat av: Stina

Produkterna heter Airstyler AS550E & Airstyler AS530!

Jag vill vinna deras iCurl så att jag kan ge den till min lillasyster som sååå väldigt gärna vill ha den! Jag har själv en iCurl och den är helt fantastisk! (skulle vara skönt att få ha den ifred också...)
Lycka till allihopa! :)

2013-04-06 @ 10:56:16
Postat av: Paola E

Hej!

1.Airstyler AS550E och Airstyler AS530E

2. Jag vill gärna ha en Icurl därför att jag har ett hår som varken är lockigt eller rakt och absolut skulle behöva hjälp med att få någon fason på det. Dessutom har jag två små döttrar som har ärvt min förvildade frisyr så vi är alltså tre personer som verkligen skulle ha användning för en Icurl.

2013-04-06 @ 10:56:55
Postat av: nicole kestola

1: Airstyler AS550E & Airstyler AS530E (haha hoppas det är rätt? :D )
gilla deras fb också, nicole kestola @ fb!

2: jag vill vinna för att..
Jag har ingen platttång eller locktång, vilket är sjukt tråkigt! Och jag vill ha en som är bra och inte sliter på håret vilket gör att de blir rätt dyra, jag jobbar på burger king(15 år är jag) men de pengarna går åt till en träningsmaskin jag ska köpa för att bli smalare och få bättre självförtroende, vilket betyder att jag inte har råd med någon plattång. Jag skulle verkligen behöva det då jag sover med flätor vare kväll för att det inte ska slitas! men det är inte så fint att springa runt med halv lockigt hår varje dag i skolan! allt skulle verkligen underlätta för mig! kram

2013-04-06 @ 10:59:28
URL: http://nikkki.se
Postat av: Linaღ

Airstyler AS550E och Airstyler AS530E.

Jag vill verkligen vinna, har kollat på just den här locktången flera gånger. Det blir så fina lockar i håret av den, sen att man kan platta med den också hur grymt är inte det? Vinner aldrig tävlingar, så det skulle kännas hur grymt som helst att vinna.

2013-04-06 @ 11:28:53
URL: http://linasliiiv.blogg.se
Postat av: Malin Wederberg

Airstyler AS550E och Airstyler AS530E. Jag vill vinna så att jag slipper använda både locktång och plattång, och bara ha allt i en. Det är ofta jag vill variera mina frisyrer och använder därför locktång och plattång väldigt ofta.

2013-04-06 @ 11:32:04
URL: http://darksess.com/
Postat av: Emilia Heribertsson

Airstyler AS530E och Airstyler AS550E heter dom. Jag vill vinna för att jag fick i julklapp en locktång som var urkass. Både jag och mamma har försökt men det blev inte en enda lock, därför har jag lockat mitt hår med min underbara plattång från Babyliss men eftersom den inte är anpassad till att locka håret så sliter det så mycket. Jag vill kunna ha fina lockar i håret nu till sommaren! Håller tummarna! ♥

2013-04-06 @ 12:23:23
URL: http://annlinneas.blogg.se/
Postat av: Hannah Danielsson

fin blogg! vad är det läppstift du har i headern? xx

2013-04-06 @ 14:23:51
URL: http://hannahdanielsson.blogg.se/
Postat av: Linn (Foto & Skönhet) ★

Airstyler AS530E och AS550E. Jag vill vinna för mitt hår är så naturligt platt och tråkigt. Och du fick så himla fina lockar så det skulle vara superkul om jag vann så jag kunde få lika naturligt fina lockar som du :)

2013-04-06 @ 14:29:22
URL: http://linnahlborg.se
Postat av: Hanna Berg

Airstyler AS550E försedd med två borstar och Airstyler AS530E med en borste.

Motivering : Nu har min plattång gjort sitt och den blir bara sämre och sämre. Jag skulle vilja vinna en Icurl för att jag älskar att fixa med mitt hår , jag har min gamla slitna plattång och tyvärr ingen locktång att grejja med. Med en Icurl kan jag äntligen få fixa mitt hår ordentligt och få kunna platta håret ordentligt för en gångs skull. Jag skulle vara så otroligt tacksamm om jag skulle få en Icurl.

Har även lagt upp ett inlägg på bloggen om tävlingen om det ger mig lite extra tur kanske. Håller tummarna!

2013-04-06 @ 15:15:23
URL: http://nattstad.se/hannabergs
Postat av: Sofia X

BaByliss två nya airstyler som nyss lanserats heter Airstyler AS550E och Airstyler AS530E.
Jag vill super gärna vinna en Icurl för att de är så praktisk för man kan både locka och platta med den. Jag har nyss köpt en plattång för ganska mycket pengar och den funkade inte så bra. Jag har inte pengar för en till så denna skulle vara så bra! Jag brukar ta hand om mitt hår men vill ändå variera mina frisyrer, inte alltid ha vanligt rakt hår. Denna produkt är ju också skonsam mot håret.
Jag hoppas hoppas hoppas att jag vinner! :)

2013-04-06 @ 15:15:25
Postat av: Emelie Funseth

Hej! Svaren är: Airstyler AS550E och Airstyler AS530E. Jag skulle vilja vinna för att jag är i stort behov av en ny platt/locktång. Och jag älskar att hålla på och styla mitt hår, så denna vore perfekt!
Kram :)

2013-04-06 @ 17:39:14
Postat av: Felicia Liljenström Gross

JAG ÄR MED :D

- dom heter "Airstyler AS550E" och "Airstyler AS530E" :)

- och jag vill vinna för att jag har väldigt länge velat ha en bra locktång och en platttång men jag har verkligen inte råd till att köpa ens NÅGOT av det.. så detta skulle vara såå perfekt att få för det första: VINNA en- Och sen för det andra: att det är både platttång OCH locktång i samma :D :D

2013-04-06 @ 20:18:42
URL: http://hejfeliciaa.blogg.se
Postat av: Olivia

Hej Josefine, älskar din blogg och jag bor också i Uppsala :)
Jag vill vinna för att mitt hår är HELT spikrakt och har ingen volym alls! Jag har aldrig haft en locktång och skulle bli jätteglad om jag skulle få kunna känna hur det är att ha lockigt hår, det skulle vara såå fin t och jag skulle bli överlycklig!
Kram

2013-04-06 @ 20:34:43
Postat av: Olivia

Hej igen!
Jag måste ta det igen för jag glömde besvara frågan :/
De heter Airstyler AS550E och den har två borstar medan Airstyler AS530E har en borste.

Jag skulle så himla gärna vilja vinna för att mitt hår är helt spikrakt, jag har aldrig haft en locktång och det skulle vara så otroligt kul att få gå till skolan med fina svall och fina lockar i håret. Hoppas du kan hjälpa mig med det !
Kram

2013-04-06 @ 20:38:11
Postat av: Linnéa Hansson

1. Dom heter AS550E & AS530E
2. Jag skulle vilja vinna en Icurl för mitt hår är så långt så jag har inte hittat någon locktång eller plattång som passar för mig och jag tror Icurl kan vara perfekt! :)

2013-04-06 @ 21:37:48
URL: http://www.livetmedmig.devote.se
Postat av: Ida Husberg

De två airstylerna heter AS550E och AS530E :D

Motivering: Jag plattar mitt hår varje dag och vill verkligen kunna göra det utan att det sliter på håret, Icurl är ju bra eftersom att den inte sliter på håret! Det är även extra bra att man kan göra lockar med den så man slipper hämta sin locktång och vänta på att den ska bli varm, jag skulle behöva den här underbara lock/plattången den skulle göra så att jag kunde behålla mitt fina hår utan att det blir fult och slitet! :D

2013-04-06 @ 21:59:17
URL: http://www.idacatharina.blogg.se
Postat av: Britta Högström

Svar: Airstyler AS530E och Airstyler AS550E.

Motivering: Jag önskar den största glädjen av alla... att få någon man älskar att ropa högt av glädje... och den här vinsten hade åstakommit just det :D

2013-04-06 @ 23:41:46
Postat av: Jossan

1. Dom heter Airstyler AS530E och Airstyler AS550E.

2. Jag vill vinna en Icurl för att jag vill kunna variera min frisyr oftare. Älskar både lockar och platt hår. Jag skulle bli väldigt glad om jag vann! :)

2013-04-07 @ 09:53:31
URL: http://nattstad.se/estetjossan
Postat av: Lovisa

1. Airstyler AS550E och AS530E
2. Jag fullständigt älskar att ha lockigt hår och trivs väldigt bra i det, dock har jag aldrig haft en väl fungerande locktång. Lockarna har blivit mer som "kanter" och jag har inte "orkat" köpa en ny då jag mest har lockigt hår vid speciella tillfällen.. Jag har då i stället gått till frisören.
Att platta håret tycker jag också om, även här är problemet att jag inte har en egen utan jag lånar min systers. Och det är inte så ofta jag får låna den...
Så en Icurl skulle vara perfekt för mig!
Kram!

2013-04-07 @ 10:05:50
Postat av: Wilma Davidsson

Dom heter Airstyler AS550E & Airstyler AS530E. Jag vill vinna för att jag är i behov av både locktång & plattång då mitt hår är riktigt tråkigt & båda mina tidigare tänger har gått sönder. Kan inte köpa nya för sparar till en stor sak!

2013-04-07 @ 12:14:05
URL: http://wilmadavidssons.blogg.se
Postat av: Evelina

AS530E
AS550E

Motivering: Jag tycker jag borde vinna för att dom tidigare lock/platt tångar jag ägt har antingen gått sönder eller så funkar dom inte lika bra som dom säger att dom ska. Mitt hår är ganska tjockt och därför brukar dom flesta bara funka om jag tar jätte lite hår i taget, har även hänt att då jag tar lite hår har det bränts upp litegrann.. skulle därför vilja ha en tång med bra kvalié.

2013-04-07 @ 12:20:50
Postat av: Elina

1. Airstyler AS550E
Airstyler AS530E
2. Jag vill verkligen vinna icurl. Den verkar väldigt användbar eftersom att det både är en plattång & en locktång. Och jag plattar mitt hår ganska mycket så det hade varit superbra med en såndär som inte sliter på håret lika mycket på håret. Dessutom,Bilden på hur ditt hår blev när du hade lockat med den var ju sjuuuukt fint! Så därför vart jag sjukt sugen på att prova den! Kramis

2013-04-07 @ 14:03:57
URL: http://eelinaa.devote.se
Postat av: lovisa

hej jag är gärna med och tävlar om en Icurl från
Babyliss. De två nya Airstyler heter, Airstyler AS530E & Airstyler AS550E.
Jag skulle gärna vilja vinna denna plattång då jag delar plattång med min familj, det funkar så länge
den finns hemma, men ibland ska man ju t.ex. åka bort & då är det svårt att enas om vem som ska ha den.
Det skulle även vara kul att ha en egen plattång då jag aldrig haft det. Jag är jätte intresserad av
allt som har med hår att göra och jag vill så gärna lära mig mer. Jag använder plattången så gott
som varje dag och att få en egen skulle underlätta så mycket, då man på morgonen ska hinna så alla får
använda den. kram

2013-04-07 @ 14:20:59
Postat av: Michelle

Heej!
Svaret på frågan är Airstyler AS530E och Airstyler AS550E. Skulle vara coolt att testa dem! Vill ha skinande och blankt hår! :(

Jag skulle vilja vinna Icurl för att min plattång blir inte tillräckligt varm så det går inte att få mitt hår platt!!
Jag tycker det är jättesmart att man både kan locka och platta håret med Icurl. Så slipper man ha två olika apparater :)
Ha det så bra, Kram Michelle!

2013-04-07 @ 15:50:36
Postat av: Tina Carlström

Svaret är: Airstyler AS550E och Airstyler AS530E.

Jag skulle vilja vinna en bra lock och plattång då jag inte har något av dem. Jag har väldigt långt hår och jag vill inte att det skadas. Men med en bra kvalitets produkt som denna så har jag två produkter i en som är skonsam för mitt hår.
Jag hoppas jag får chansen att vinna då jag skulle vilja göra mitt hår lite finare till min systers bröllop i maj =)

2013-04-07 @ 16:54:54
Postat av: Emma H

Airstylerna heter AS550E och AS530E.

Jag vill vinna eftersom mitt hår platt som en pannkaka. Jag skulle verkligen vilja fixa mitt hår med en Icurl för att få mer volym!
Kram Emma!

2013-04-07 @ 16:59:48
Postat av: lisa

1. Airstyler AS550E och Airstyler AS530E

2.Jag vill vinna en icurl för att jag har ingen locktång och när man ska resa är det enklare att ta med den istället för att ta med både plattång och locktång. Jag har också ganska slitet hår så det är bra att den är skonsam mot håret.
Jag älskar verkligen din blogg och du är sjukt fin, håller tummarna för att man vinner kram!

2013-04-07 @ 17:07:51
Postat av: Anonym

1. Airstyler AS550E och Airstyler AS530E.

2. Icurl räddar vardag som fest,
när jag behöver den som mest!
Babyliss är att lita på,
det blir precis så som jag önskar det att få!

2013-04-07 @ 19:41:51
Postat av: Kristiina Söderström

1. Airstyler AS550E och Airstyler AS530E.

2. Icurl räddar vardag som fest,
när jag behöver den som mest!
Babyliss är att lita på,
det blir precis så som jag önskar det att få!

2013-04-07 @ 19:42:13
Postat av: Frida

AS550E och AS530E heter de.

Har velat ha en plattång hur länge som helst. Hehe. Men har helt enkelt inte pengar till det. De går till annat och mina föräldrar tycker att det är onödigt och vill verkligen inte sponsra.

Den här tävlingen känns perfekt för mig. Då man inte bara vinner en plattång utan både det och locktång.
Och då att de finns två i ett gör ju allt ännu bättre och roligare på alla sätt. Då kan man verkligen bestämma när man vill ha lockat / plattat. Och variera från dag till dag. Då jag även fotar blir det mycket enklare att få till den look man vill ha på bilden.

2013-04-07 @ 19:43:28
URL: http://fridawennerfors.blogg.se
Postat av: kajsa rönning

Hej! Självklart vill jag vara med :)

1. De heter Airstyler AS550E och Airstyler AS530E

2. Min plattång jag använder i vanliga fall har gått sönder nyligen, så jag behöver en ny plattång. Och nu när mitt hår växt och blivit längre skulle det vara jättefint med lockigt hår i topparna, så då skulle det passa jättebra för mig att vinna denna tången, två flugor i en smäll! :D Och jag skulle bli jätteglad :)

Kram!

2013-04-07 @ 22:39:03
URL: http://nattstad.se/kajsaronning
Postat av: Noura

Svaret på frågan är iCurl ST270E.
Jag skulle hemskt gärna vilja vinna därför att jag länge har velat köpa en Babyliss icurl men inte kunnat på grund av att jag har det så tufft ekonomiskt. Jag är en arbetslös student och det skulle betyda mycket för mig att vinna något sånt här då jag aldrig kan unna mig sånt annars.

2013-04-07 @ 23:48:37
Postat av: Josefin Samuelsson

1. AS550E och AS530E
2. Man får verkligen självförtroende när håret är fint. Och vem vill inte ha självförtroende? Man blir tusen gånger snyggare och man blir mycket gladare! Det är därför jag vill vinna, så att jag kan bli gladare och se bättre ut. Och när man kan variera sig med samma redskap som även går snabbt, är det liksom allt i ett! Man är ju glad att utvecklingen går framåt så att denna Icurl kan finnas! Och såklart din otroligt grymma blogg!

2013-04-08 @ 08:24:59
URL: http://www.jossanko.blogg.se
Postat av: Frida Bergner

Jag är med och tävlar!!

BaByliss Paris två nya Airstyler heter:
Airstyler AS550E och Airstyler AS530E.

Så smidigt när man både vill locka och platta i stället för att använda flera aparater. Desutom mera skonsamt för håret än den gamla plattången jag har nu.

Delar tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/510660535665555

2013-04-08 @ 15:57:28
Postat av: gwen

svar på frågan: Airstyler AS550E och Airstyler AS530E

motivering: Jag vill vinna en icurl från babyliss därför att jag har inte spikrakt hår eller lockigt. Mitt hår är någonstans mittemellan. Det är superfint både med rakt och lockigt hår och de som har de är lyckligt lottade. Om jag vann en icurl skulle jag använda den hela tiden för att just nu har jag en "bad hairday" varje dag, jag har till och med en sån mössa men den vill jag ju inte använda och då passar en icurl perfekt så jag kan fixa mitt hår :)

2013-04-08 @ 17:39:10
URL: http://nattstad.se/gwenochjackie
Postat av: Moa Morfelt

1:Airstyler AS550E är föresedd med två borstar medan Airstyler AS530E har en borste
2:Jag plattar och lockar håret jätteofta. När jag ska iväg nånstans så är det alltid jobbigt att stå och välja om man ska ta med sig locktången eller plattången. Därför hade Icurl varit perfekt!! Det blev jättefina locka i videon och det såg inte svårt ut att göra dom heller. Att få vinna Icurl hade varit underbart!!!

2013-04-08 @ 22:09:19
Postat av: moa

1. roterande airstyler
2. jag skulle vilja vinna för att jag har så himla livlöst, platt och tråkigt hår! jag vill kunna göra något mer än att bara platta det, som jag gör nu ungefär varje dag. (dessutom behöver jag en ny plattång!) så det skulle vara perfekt att vinna den här icurlen!

kram fina du, super fin blogg!

2013-04-09 @ 08:26:56
URL: http://moasofi.devote.se
Postat av: Fredrika

Airstyler AS550E , Airstyler AS530E

För att jag aldrig fixar mitt hår på grund av att jag tycker det är jobbigt. Skulle älska att kunna göra lockar enkelt och snabbt, så snälla rädda mig från tråkigt hår!

2013-04-09 @ 11:42:06
URL: http://alotlikefashion.wordpress.com
Postat av: Malin

1. Airstyler AS550E som har två borstar och Airstyler AS530E som har en borste.

2. Jag har ingen locktång och min plattång är lagad med tejp flera gånger om. För att den ens ska gå igång måste jag trycka in sladden så att fingrarna domnar bort, vilket leder till att jag aldrig stylar håret längre. Jag skulle så gärna vilja vinna denna så det blir roligt att fixa håret igen :)

Kram

2013-04-09 @ 18:18:48
URL: http://molkan.se
Postat av: Linda Lindmark

Svar:
Airstyler AS550E och Airstyler AS530E

Vardag som fest denna passar mig bäst.
När jag fin i håret vill vara så är det endast babyliss som det klara

2013-04-09 @ 18:39:36
Postat av: Berat Hyseni

Hej,
1. Airstyler AS550E
Airstyler AS530E
2. Jag skulle väldigt väldigt gärna vinna, då min sambo länge önskad sig en sådan Icurl :)
Hon är världens bästa flickvän och ABSOLUT världens bästa mor till sin dotter och vår gemensamma son!
Hon skulle bli så överraskad att få den av mig, och jag riktigt glad att kunna ge henne en sådan :)

Mvh

Berat Hyseni

2013-04-09 @ 19:50:17
Postat av: Adelisa

Hej.
1. Den ena heter Airstyler AS550E och Airstyler AS530E.
2. Jag vill vinna för att jag har jätte platt hår och har ingen locktång som funkar bra mot mitt hår och att gå runt med platt hår hela tiden är inte så roligt. Och denna Babyliss gör jätte fina lockar ;)

2013-04-09 @ 21:46:26
Postat av: Lova

Airstyler AS550E och Airstyler AS530E.

Jag skulle jättegärna vilja vinna en iCurl då jag har långt och tjockt hår som väldigt många vill ha och många ger mig komplimanger för. Men sanningen är att det (ursäkta) är ett helvete att styla det! Platta tar oerhört lång tid och när jag lockar det med min locktång så blir det så himla stort. Därför skulle jag tycka att det vore perfekt med en sådan lock/plattång som man kan halvlocka/svänga till håret lite med. Skulle underlätta mina morgonrutiner något enormt ;) Kram!!

2013-04-10 @ 14:53:30
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en sån på bilden, skulle du vilja vara snäll och visa mer hur man gör för att få så fint som du har det? Lyckas aldrig :)

2013-04-10 @ 16:59:46
Postat av: Hanna

Deras två nya Airstyler heter Airstyler AS550E (två borstar) och Airstyler AS530E (en borste).

Skulle jättegärna vilja vinna en sådan! Jag plattar håret nästan varje dag så det är bra att den är skonsam. Tyvärr har min precis gått sönder så behöver verkligen en ny :/ Har länge velat ha en locktång så då är det perfekt att ha 2 i 1. Hade blivit superglad om jag vunnit en den!! Kram

2013-04-11 @ 14:19:08
Postat av: Tilda Josefsson

Jag är självklart med och tävlar! Här är mina svar på frågan: Det är iCurl ST270E och AC hårfön 6634E

Jag skulle vilja vinna eftersom jag är i stort behov av denna platt/lock tången just nu. Jag har väldigt tjockt hår och behöver en riktigt bra tång. Jag och min mamma delar och har bara en billigare plattång (funkar även att locka men inte så bra) hemma som inte funkar på mitt hår. Får stå i verkligen evigheter känns det som när jag ska använda den. Det tar långt tid på mitt hår i vanliga fall men på den vi har nu tar mycket längre tid. Jag har önskat mig en ordentlig plattång som man även kan locka med sen i somras men har inte så mycket pengar själv och mamma säger nej till att köpa den till mig eftersom inte hon behöver en ny. Just nu är jag i en lock period och älskar lockar. Men kan inte locka så bra med våran och det slutar med att jag får sova i flätor men det blir katastrof på mig eftersom håret är så tjockt och inte världens längsta så då ser jag ut som ett troll, mycket bättre med locktång för då kan jag själv välja hur mycket volym jag vill ha på mina lockar.
Jag har aldrig vunnit en sån här tävling men jag är med i dem flesta. Nu såg jag denna och jag tänkte "perfekt" nu ska jag vinna. Så håller alla tummar och tår på att jag vinner och kan bli så mycket snyggare i mitt hår och få min dröm platt/lock tång!

2013-04-11 @ 14:57:23
Postat av: Alice Hedenstedt

Jag vill gärna vara med!
Jag skulle vilja vinna en Icurl för att jag är inte riktigt nöjd med min plattång eller locktång. Sen vore det ju grymt att inte behöva ta med sig två stycken hela tiden.. Sen är det så fint, för att det är lättare att Göra stora lockar med icurl och det är så snyggt!
Har tipsat om tävlingen i min blogg också! Kraaam

2013-04-11 @ 20:22:36
URL: http://Hedenstedt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag är med!
1. De heter AS550E och AS530E
2. Jag vill vinna för att mitt hår är väldigt platt och spikrakt, därför vore det roligt att kunna fixa till det ibland :)

2013-04-13 @ 16:23:41
URL: http://whereweare.webblogg.se
Postat av: Maria

Hej!
Vilken härolja använder du till ditt hår?? Har du något tips på hårprodukter till torrt och slitet hår?
Jag älskar din blogg, du lägger upp så fina bilder!
Kram!

2013-04-13 @ 16:32:39
Postat av: Hanna

Har inte Facebook :( Men hoppas ABC kan vinna en då!
Vill vinna för att jag alltid velat ha en bra locktång men har inte råd :( Om jag fick du skulle jag verkligen bli världens gladaste. ❤ hoppas du ser detta! Jag ska också försöka hitta svaren på
Dom där 2 :)

2013-04-14 @ 00:18:06
URL: http://hannati.blogg.se
Postat av: Shems

Den första är Airstyler AS550E
Den andra är Airstyler AS530E

Jag vill jätte gärna vinna för att jag behöver en, varje gång jag ska på fest så är jag tvungen att använda hårfön och en fet borste och det tar hur mycket tid som helst. Mina föräldrar säger att de ska fast de gör aldrig det.

2013-04-14 @ 09:50:58
URL: http://shamosiiis.blogg.se/
Postat av: Matilda

AS530E & AS550E
Jag har hur länge som helst velat ha en locktång, jag har en liten locktång men den fungerar inte på mitt hår för att det är för långt. Om någon i skolan har lockigt hår kommer typ alla fram till mig och säger ''ååh du har så långt hår, du skulle passa jättebra i lockigt''.

Jag fyllde år för några dagar sedan och fick då pengar så att jag ska kunna köpa den locktång jag vill ha, men vill höra med andra först och höra deras åsikt om den och så. Och deltar och får hoppas på det bästa!

2013-04-14 @ 13:08:12
URL: http://matildaelisabeth.blogg.se
Postat av: Olivia

1. BaByliss Paris iCurl ST270E
2. Jag ska ge den till min fina lillasyster som så länge tjatat på att få en locktång eller plattång. Jag har kollat in liknade sådana här tänger och denna verkar ju vara riktigt bra och då räcker det med att hon bara får en tång eftersom hon både kan locka och platta sitt hår med den. Hon skulle bli såå glad :D
/Olivia

2013-04-15 @ 19:57:42
Postat av: Gabriella Ekdahl

Rätt svar:
Airstyler AS550 och Airstyler AS530E.

Jag har sparat mitt hår i flera år för att få det riktigt långt och friskt. Har alltid haft tunt trist och rakt hår. Vore underbart att testa Icurl och se vad man kan göra för under med mitt trista hår! då jag pluggar till lärare har jag en riktigt dålig ekonomi och har inte råd med sådana lyxheter annars. Håller tummarna för att jag kan vinna och få ha vackra lockar till vårbalen!
KRAM! /Gabriella Ekdahl från Uppsala

2013-04-15 @ 20:10:51
Postat av: Melissa

De heter Airstyler AS550E och Airstyler AS530E. Jag skulle vilja vinna en Icurl för att jag själv net har någon plattång eller locktång. Snart är det ju också balen ochavslutningen och då skulle det vara skönt att kunna locka håret fint med en sådan locktång. Till vardagen skulle jag knäna fixa till änderna av mitt hår genom att platta till de lite.
Kram

2013-04-15 @ 20:16:39
URL: http://nattstad.se/meliissass.ce
Postat av: Camilla Milla Bergström

Hittar bara Airstyler AS530E och Airstyler AS550E.
Mitt trista, raka och sköra hår är i behov av bra produkter som inte sliter för mycket. Vore så intressant att få prova denna så jag kan slänga det skräpet jag har och kanske få ett mer välmående hår <3
Håller nu tummarna och delar vidare på FB
http://www.facebook.com/camillamilla.bergstrom.7

2013-04-16 @ 11:07:54
Postat av: paulina

iCurl ST270E

Min motivering: hejsan! Jag skulle HEMSKT gärna vilja vinna denna underbara lock/plattång. Dels för att jag inte har någon fungerande lock och plattång, men plattången blir jag tvungen att använda eftersom mitt hår blir som en lejonman om jag sovit med bulle eller duschat etc. Min plattång gör att jag får risigt hår, och jag får slitna toppar av den.. Så allt jag hade behövt är en skonsam plattång, och sedan är det ju väldigt, väldigt bra att det är en locktång i, eftersom jag Älskar att ha sådär fint lockigt hår, men jag har ju ingen locktång.. ;/

Om jag vinner denna så kommer jag gå direkt till frisören och klippa mina toppar, eftersom jag vet att om jag gör det nu kommer de snabbt bli slitna igen av min dåliga plattång. Såklart kommer der bli slitet efter denna också, men efter längre tid (antar jag). Vore underbart om jag vann.

XOXO

2013-04-16 @ 18:07:10
URL: http://happypau.blogg.se
Postat av: Eva "SjungandeMamman"

Hej Josefine!

Vilken härlig tävling! Svaret på frågan är Airstyler AS530E och Airstyler AS550E.

Jag skulle så gärna vinna så att jag äntligen kan få till glamourlockarna! Har övat och övat med plattången men det blir inte alls bra så ett enkelt redskap är vad denna klantan behöver :)

Ha en fin vecka!

2013-04-16 @ 22:43:57
URL: http://www.sjungandemamman.com
Postat av: Jennie

JAG skulle vilja vinna en för att jag inte har någon hahah men jag kan inte din fråga!!! :o

2013-04-17 @ 00:25:58
URL: http://mackansflicka.blogg.se
Postat av: Helena i Uppsala

Airstyler AS550E och Airstyler AS530E

Lida pin
för att bli fin?
Nej, bara bakåt luta,
och av Icurl njuta,
även efter motionsspåret
med BaByliss nya för håret!

2013-04-17 @ 22:55:33
Postat av: Denice Eriksson

Jag är gärna med och dom heter Airstyler AS550E och Airstyler :) Kramar Denice Eriksson

2013-04-18 @ 21:33:10
URL: http://erikssondenice.blogg.se
Postat av: Eleonor

Grym tävling!
De heter Airstyler AS550E och Airstyler AS530E.
Jag skulle vilja vinna för att jag har länge velat ha en ny locktång och en större plattång än vad jag har nu. Jag vill ha en som inte sliter så mycket på håret men ändå gör fina stora lockar. Det känns som att Icurl skulle passa mig bra och det är ett stort plus att det är just BaByliss som har lanserat den för att det är ett märke som man verkligen kan lita på och som alltid get ett superbra resultat!

2013-04-20 @ 00:16:06
Postat av: Patricia

Ååh denna tävling vill jag verkligen vinna!
Dom heter Airstyler AS550E & Airstyler AS530E.

Jag behöver en ny plattång (och en locktång som jag inte har) och babyliss iCurl skulle vara perfekt. Om jag hade mycket pengar så skulle jag köpt den men den är såå dyr.
Jag hoppas verkligen att jag vinner.

2013-04-20 @ 12:40:24
Postat av: Elin :)

Alltså... jag vet inte om det är rätt men kanske:
Airstyler AS550E och Airstyler AS530E ? :S

Om det är det:
Jag vill vinna för att jag behöver en ny lock-tång ^^ Samt en platt-tång, för min gick sönder igår D:

2013-04-21 @ 11:54:24
URL: http://www.elinbrolin.webblogg.se
Postat av: Pernilla Billberg Lifh

Svaret är: Airstyler AS550E är föresedd med två borstar medan Airstyler AS530E har en borste.

Drömmer om att vinna då jag inte ens har någon:-( Har tonårsdotter som har långt hår till rumpan och hon tjatar om att få en sådan men pengarna måste gå till viktigare saker just nu..Tänk om vår dröm blev sann tack vare dig :-) Ha en underbar vecka
kram Pernilla

2013-04-23 @ 09:17:04
Postat av: Sanna

Det är hårfönar och plattänger jag vill vinna för jag vinner aldrig

2013-04-23 @ 20:33:16

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0