days

Hejsan svejsan!
Igår: Jag var på mellandagsrean, hittade dock bara en basic tröja och hårrullar, men de var inte på rean. Ska kanske ner imorgon igen med Josephine, hoppas jag hittar något mer då. Efter stan var jag på gymmet med mamsi, superskönt verkligen. Resten av kvällen spenderades vid MTV, bästa.
 
Idag: Började dagen med ett grymt medelpass, roligaste på länge faktiskt. Har nu städat och rensat ut saker för vi ska få gäster snart, kusinerna Stina & Edvin och moster + hennes sambo. Vi ska ha en minijul tillsammans vilket ska  bli väldigt trevligt, firade ju med släkten på pappas sida på julafton.
 
Ha en fantastisk dag/kväll! PUSS

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Emma

Åh vad härligt med träning! Man känner sig alltid så nöjd efter att man genomfört ett träningspass! :)
Kram

2013-12-27 @ 17:35:51
URL: http://photoalbums.blogg.se
Postat av: Diman Dilir

va mysigt:)

2013-12-27 @ 18:50:53
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: Fredrika Skiöld

Hejhej! Gud vilken fin blogg du har :) jag hoppas verkligen att du får en god fortsättning. Kram!

2013-12-27 @ 19:13:16
URL: http://fredrikaskiold.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0