Hej från Thailand


Heeeej! Hoppas att allt är bra där hemma. Internet är segt så slänger upp ett litet inlägg från mobilen. Ni märker ju att det kommer upp tidsinställda inlägg varje dag, fixade dessa innan jag åkte till Thailand.
 
Har så många bilder att visa er så räkna med en hel del sommarbilder framöver. Imorgon ska vi till Phi Phi öarna och det ska bli så kul! Vi hörs när nätet fungerar igen, puss!
TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0