Snökaos med stort S

Vilket härligt väder! Dock var hemresan från skolan inte lika rolig, snö i hela ansiktet och såg knappt någonting. Mysigt med snö iallafall! (om en vecka har jag säkert tröttnat haha) Men ska ju till Thailand på tisdag så missar ju en vecka här hemma och man vet inte hur länge snön ligger kvar. Har precis gjort i ordning en kopp té med mandelskorpor och tänkte titta igenom veckans PH avsnitt, har missat hela veckan på grund av plugget. 
 
Vid halv fem ska jag på ett intensiv pass och därefter blir det KINAMAT med Ida, Jennifer och Aya. Förstår ni min lycka? Tjejerna och god mat = perfect dinner. Nu ska jag kolla på PH. Lots of love to youuuuu blogreaders♥
 
// Igår funkade varken internet eller tv:n, förstår ni min panik? Kände mig helt lost, men fick andra saker gjorda som att städa rummet //

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0