TODAY

Hejsan! Blev en kort skoldag för mig, endast två lektioner och det var knappt lektioner. Lämnade in en grej på svenskan bara och på historian kollade vi på film. Drog sen hem för att möta Ida & Aya för vi skulle på våran gamla skolas juldans. Det var så kul att träffa gamla elever och lärare, en riktig flashback. Var riktigt svettigt när vi dansade men vi skrattade och hade roligt. Kom även fram en söt bloggläsare där! Efter juldansen så gick vi till Mc Donalds och tog en varsin sallad och snackade om allt möjligt. Så mysig dag! Imorgon är det julavslutning sen har jag j-u-l-l-o-v yeeey!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Diman Dilir

så fina!

2013-12-19 @ 19:29:20
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: Anonym

Vilken skola gick du på i högstadiet?

Svar: Gränbyskolan :)
Josefine Olsson

2013-12-21 @ 09:18:57

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0