veckans q/a

 Tjänar du pengar på varje besökare som besöker din blogg?
Svar: Nej, det gör jag inte :)
 
Vad önskar du dig i julklapp?
Svar: Kommer att få önska mig lite saker i Thailand, men annars pengar & en telescopic mascara just nu och lite andra småsaker :)
 
Vad tycker du om Fyrisskolan?
Svar: Jag gillar den starkt! Sköna människor och bra mat (enligt mig) :)
 
Vad heter du på Snapchat?
Svar: Josefineolssons <3
 
Har du inte klippt dig?
Svar: Jo, men brukar ju ibland lägga upp gamla bilder där jag har långt hår.↓
 
Är du och Alice syskon?
Svar: Yes, my little sister.
 
När fyller du år?
Svar: 27 januari - blir 17 år.
 
Bästa gratis appen?
Svar: Tror det blir AVIARY :)
 
 
 Har du frågor till nästa vecka? Skriv en kommentar :)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Anonym

Jag fyller också år den 27 januari :)

2013-12-13 @ 15:27:31
Postat av: Olivia

Hur länge har du haft en blogg?
Kan du lägga ut mer videos från Thailand?
Kan du göra en room tour hos din mamma?
Hund eller katt?

2013-12-14 @ 12:38:53
Postat av: Wilma

Heeej! Jag blev sååå chocka när jag såg du fyller år samma dag som jag! Sååå sjukt kul!

2013-12-15 @ 15:19:37
URL: http://wilmasimonzon.deovte.se
Postat av: Anonym

Innan du klippte dig, hur lång tid tog det för ditt hår att bli så långt?

2013-12-17 @ 11:34:26
Postat av: Rebecca

Jag ÄLSKAR din blogg jätte mycket och du är jätte fin! Skulle betyda sjukt mycket om du skulle kolla in på min blogg.
Kram

2013-12-17 @ 17:33:10
URL: http://rebeccaabrahamsson.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0