Acne killer

Bild från luxstyle.
Acne killer - Jag hade bara sett och hört en hel del om Acne killer och var väldigt sugen på att prova det.
 
Om den: "Hatar du finnar? Är du trött på att slänga bort pengar på behandlingar som inte funkar? Sluta slåss och se till att få bukt med finnarna en gång för alla – med nya Acne Killer, den fantastiska, helt naturliga sensationen inom hudvård som avlägsnar acne på bara några minuter."
 
Vad jag tyckte: Tycker det är en bra ansiktsmask, men man ser ju inte värsta resultatet efter en gång men det hade jag inte förväntat mig heller. Huden känns ren och skön efteråt och ett tips är att bara ha på de ställen i ansiktet där man behöver det som mest. Annars kan det göra väldigt ont att dra av den. Men som sagt kan tipsa om den här till er!
 
Var finns den att köpa? På http://luxstyle.se/

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Isola

Mitt bästa Acnedödar knep är smörj in ansiktet med solkkrän för ansiktet (mycket datorsittande kan se finnar pga strålningen från skärmen) Och har man fasliga mängde så kan jag även tipsa om att börja äta p-piller om man inte gör det. Jag hade massa hemska stora finnar som gjorde ont och när jag börja med p-piller försvann dom! :D as najs!

2013-02-21 @ 12:54:31
URL: http://isolation.blo.gg
Postat av: En flicka som är stark

Har precis beställt dessa. Även om jag inte har jättehöga förväntningar så ska det bli kul att testa :)

2013-02-21 @ 16:48:27
URL: http://jessi91.spotlife.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0