klockor

Något jag har blivit intresserad av på senare tid är klockor. Det finns klockor i alla dess former, jag har ju en DW klocka som jag älskar. Klockor piffar upp en outfit helt enkelt, jag hade en helt svart outfit här omdagen och tyckte det såg lite tråkigt ut så då kom jag på att jag kunde ha en klocka som piffa upp det hela (inlägget till klockan). Har nu hittat en sida som har hur mycket klockor som hels. Helt perfekt för klock älskaren. Här på Chrono24 hittar du klockor i alla möjliga former och storlekar. På sidan kan du kan köpa nya eller begagnade klockor, och du kan även sälja dina egna "lyxklockor". Klockorna som säljs är både från privatpersoner och klockhandlare. Som registrerad användare får du exklusiva erbjudanden, möjlighet att göra minneslistor och även garanterad säkerhet.

Jag gillar stilrena klockor i som t.ex i guld och silver eller någon annan fin färg. Det passar ju till de flesta vardagliga outfitsen. De flesta har nog bara klockor som ett smycke det vill säga, de har inte klockan för att hålla koll på tiden utan har det bara som en detalj, ett armband typ. Så är det för mig iallafall, jag har den bara som ett fint litet armband och kollar aldrig på hur mycket klockan är. Kollar ändå alltid klockan på mobilen oavsett vad, vet inte varför..bara en vana jag har..Det finns ju olika sorters prisklasser på klockor, allt från plast till riktiga Rolex som kostar flera tusenlappar, och det passar ju inte alla plånböcker. Men på b.la Ur och Penn finns det bra och prisvärda klockor. Min första klocka kommer jag ihåg att det var en liten lila klocka med fjärilar och kan ju säga att stilen har ändrats en hel del sen dess..
 
//Samarbete

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0