Gästblogg

Hej allihopa! Josefine frågade mig häromdagen om jag kunde gästblogga på hennes blogg, så idag tänkte jag att jag skulle göra det. För er som inte vet vem jag är så heter jag Ida och bloggar på www.idacatharina.blogg.se och det är Josefine som har fixat min fina header och design! Jag är 16 år gammal och går i 9an, faktiskt i samma klass som lilla Josefine. Jag lärde känna Josefine när jag gick 7an men då sa jag kanske bara hej till henne i skolan och så men sen bytte hon klass och hamnade i min klass, det var då vi börja umgås mera! Josefine är en super härlig tjej som är snäll och omtänksam, hon är alltid väldigt glad och positiv till nästan allt. Är hur glad som helst över att jag lärde känna henne och att vi blev så bra kompisar, du är världens finaste vän Josefine♥
Puss och Kram Ida

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: baafilicious

naaaw mina söta blondiner, älskar er!! <3

2013-05-08 @ 19:17:40

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0