torsdag

Kom precis hem från gymmet , tränade med Alva idag och det var riktigt kul att träffa henne eftersom vi ses så sällan. Har annars varit en väldigt tråkig dag då ett jäkla prov kan förstöra ens hela dag. Vi fick tillbaka ekonomiprovet som jag tyckte gick så bra..meeeeen neeeeeeeej.....avskyr när man tror att man ska få bra reslutat så får man så mycket sämre, hellre tvärtom. Gick inte alls som jag hade tänkt mig, aja skönt att alla nians prov är över nu.
 
Igår hade vi sista hemkunskapen någonsin, lite sorligt eftersom jag verkligen älskar hemkunskap och är så glad att jag kommer höja mig till det betyget jag alltid har drömt om som jag trodde var typ omöjligt. Men jag älskar ju mat och hälsa. Men kul att avsluta med att göra världens äckligaste kakor som alla spottar ut till och med min syster. För lite socker och för mycket kakako, bra jobbat Josefine. HAHAHA men varför finns inte HK på gymnasiet???? 
 
Nu ska jag ut på en powerwalk, PUSS♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: elin

Hur ofta tränar du ?:)

Svar: 3-4 ggr i veckan :D
Josefine Olsson

2013-05-30 @ 21:06:32
Postat av: JUNITJEJ

Så underbart det är med träning!

2013-05-30 @ 21:35:02
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Anonym

Härligt att träna lite, gjorde det själv igår. idag blir det lugnt =)

2013-05-31 @ 09:14:29
Postat av: Maja Söderberg

Vart kommer den tröjan ifrån?:)

Svar: Cubus, kram <3
Josefine Olsson

2013-06-01 @ 09:00:15
URL: http://majasoderbergs.devote.se
Postat av: Hannah

Kan inte du berätta hur en typisk dag på gymet ser ut? Alltså typ vilka maskiner du brukar använda osv.

2013-06-01 @ 10:12:46
Postat av: Cassandra

Ditt hår är så fiiint! :D

Åh, hemkunskap var det bästa jag visste när jag gick på Högstadiet, hade det i åttan och valde det även som personligt val!
Vart ska du gå på för gymnasium?
Där jag gick så hade man så att man kunde välja två olika kurser som extra och där fanns något som hette Varmkök, nästan precis som Hemkunskap och skitroligt!

2013-06-01 @ 17:23:40

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0