Yesterday

Valborg: Inte stoppade det kalla vindarna oss från att ställa in valborg. Så himla skön dag. Jag & Aya gick ner till forsränningen samt gick runt på stan. Sen mötte vi Anna och Julia och deras vänner så åkte vi till Ekonomikum, jösses vad mycket folk det var. Men vi hade det trevligt och åt lite jordgubbar och snackade om allt möjligt + träffade massa sköna människor. Sen åkte vi tilbaka till stan och åt lunch. När dem skulle hem gick jag också hem och gjorde mig i ordning för kvällen. På kvällen var jag hemma hos Adam med Clara och Gustav + familjer och grillade. Så kul eftersom vi träffas så sällan så vi hade en hel del att snacka om. Lyckad valborg! Tack till alla som gjorde dagen så bra !♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Rebecca

Hej Josefine! Skulle vara jättekul om du ville hjälpa mig vinna en tävling som jag verkligen verkligen verkligen vill vinna. Gå in här: http://rebeccasmode.webblogg.se/2013/may/help-me.html#comment för att se hur du gör. Kram :)

2013-05-01 @ 16:00:00
URL: http://rebeccasmode.webblogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0