resa

Jag ÄLSKAR att resa. Det är bland det bästa som finns! Att upptäcka nya ställen är fantastiskt. Idag finns det så himla många olika hemsidor med olika resmål och erbjudanden så det är inte lätt att hitta i resedjungeln. Zoover.se är en sida där man kan läsa, eller själv skriva, recensioner av olika resmål. Det är ju perfekt att ha all information samlad på en och samma sida. Vad sägs om en resa till Alcudia? Har själv varit i Alcudia (Mallorca) för ett X antal år sedan, tror jag gick i tvåan så det var ett bra tag sen men det var verkligen hur fint som helst! Kan verkligen rekomendera det. Förra året var jag I Side (länk till inlägget) och det kan jag också tipsa om!
 
Något resemål som är hett just nu är Sri Lanka som är en tropisk ö, sydväst om Indien. Det ska tydligen vara ett paradis, har sett en massa bilder på Sri Lanka och det är så vackert. Kritvita stränder och kristallblått vatten, kan inte bli bättre än så om ni frågar mig. Jag åker ju till Thailand i en vecka ganska snart så får uppleva detta där!
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Mathias&Rebecca

Det är verkligen underbart att resa till ett varmt land eller varför inte bara besöka en stad och upptäcka allt de fina som finns här i världen! :) Ha en fortsatt fin dag!

2013-10-28 @ 12:14:57
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Meja

Snälla ni kolla in min blogg, skulle bli så sjukt glad då!

2013-10-28 @ 12:20:25
URL: http://mejaaas.blogg.se
Postat av: Annika

Fin bild :)

2013-10-28 @ 17:14:24
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Louise

Håller med dig om att resa är riktigt kul! I år nöjde jag mig med Sverige och tänker göra det nästa år med, finns mycket fint här!

2013-10-28 @ 17:21:45
URL: http://vitmossa.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0