vanliga frågor

Vanliga frågor:
 
Kan du följa mig på Instagram m.m?
Svar: Nej, tyvärr. Får den frågan väldigt ofta så det skulle bli orättvist. Kan däremot gilla/kommentera bilder!
 
Dina favorit fotoappar?
Svar: Deluxe fx (7kr) & Aviary(Gratis).
 
Vad använder du för kamera?
Svar: En Canon eos 600D.
 
Hur gammal är du?
Svar: Jag är född 1997 alltså 16 år. 27 Januari är min födelsedag!
 
Vilket gymnasium ska du börja på?
Svar: Fyrisskolan!
 
Vart ligger TGR i Uppsala? :)
Svar:  På Vaksalagatan, vid det lilla Subway på stan! :)
 
Har du matta/blanka Hunters?
Svar: Matta :)
 

Jag har oxå en EOS 600D. Men när jag lägger upp bilderna på bloggen så blir de världens sämsta bildkvalite? Hur gör du för att få bra kvalite på bilderna? Tacksam för svar! kram

Svar: Hej! Hade också samma problem förut. Men eftersom jag laddar upp mina bilder i 900px så ändrar jag bildstorleken till 900 i Photoshop, då blir det perfekt bildkvalité. KRAM!

 
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: anna

hej. jag undrar om du kan göra en "fitness routine" video. (vet att träning är en del av sitt personliga liv och kanske inte vill dela med sig men skulle ändå vara kul att få veta hur du tränar och sånt där.)
och en till fråga, hur har du fått så långt hår? är så himla avis.

2013-10-14 @ 19:15:57
Postat av: Maria

Hej! Kan du göra ett inlägg med tips på olika tränings sätt? Liksom hurdana rutiner man kan göra t.ex hemma eller på gymmet osv!:)

2013-10-14 @ 20:43:13
Postat av: Emelie

Intressanta svar :D

2013-10-14 @ 21:52:49
URL: http://seperti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du fyller år samma dag som JAG!! Och är också 97

2013-10-15 @ 17:49:50
Postat av: Anonym

Du fyller bara sju dagar efter mig hehe

2013-10-16 @ 22:01:44

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0