sunny day

I morse fick jag ett sms från Lydia om vi kunde träffas. Helt sjukt, tänkte på henne precis innan hon smsade! Har saknat henne så mycket. För er som inte visste det så flyttade hon till Luleå förra året för att börja på ett basket gymnasium. Så vi hade en hel del att snacka om! Vi åt på stationen där jag tog en "bondsallad"(se fjärde bilden) jösses så stor den var, men supergod. Älskar verkligen getost! Tack för dagen Lydia, vi får ta och ses snart igen♥
 
Nu: intensivpass - kööör hårt!

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Diman Dilir

mys bilder!

2014-04-15 @ 21:57:12
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: Anonym

Hej Josefine! Älskar din blogg och dina videos!
Orkar du intensiv? Haha, själv har jag aldrig prövat, kör medium på Friskis&Svettis, hoppas vi ses😍❤️
// Tjej på 11 år💋

Svar: Hehe yes😘❤️ i Uppsala?❤️
Josefine Olsson

2014-04-15 @ 22:15:30
Postat av: Isabella

Veldig fin blogg😍

2014-04-15 @ 22:20:18
Postat av: Tommy

fina bilder :)

2014-04-16 @ 01:28:06
URL: http://tomatens.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad kul. Det finns ju något ordspråk som går typ såhär: Man vet att man är bra vänner när man träffas efter att inte ha träffats under en lång tid men allt är som förut.
Stämmer in väldigt bra på mig och några vänner. Stämmer det för er också? :)

2014-04-16 @ 09:16:25
URL: http://annadalstrom.blogg.se
Postat av: Eline

Jeg elsker bloggen din 😍

2014-04-16 @ 10:17:49
Postat av: MADDISENJ.SE

Ser ut som en riktigt fin dag :)

2014-04-16 @ 10:26:22
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Anonym

Kul

2014-04-16 @ 10:41:41
Postat av: Sofia

Hej,
Du ville ju ha tips på shopping i Stockholm och då skulle jag tipsa om att söka upp sephora, det ligger alltså på Biblioteksgatan. sen så två affärer som inte är alls så vanliga är ju brandy Melville och american apperael. Om du letar efter smink så tycker jag att du ska kolla in FACE Stockholm. Även NYX inne i gallerian är toppen :)

Svar: Tack för tipsen Sofia!<3
Josefine Olsson

2014-04-16 @ 11:23:23
Postat av: Anonym

Har du gått på kvarngärdeskolan ??

Svar: Japp :) har du?<3
Josefine Olsson

2014-04-16 @ 11:24:22

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0