Floral outfit

Då var den första skoldagen i en helt ny klass avklarad. Det kändes superbra! Var rätt(väldigt) så nervös när jag klev in i klassrummet men alla nya klasskompisar var så vänliga och även alla lärare verkade superbra. Denna inrikting passar mig tusen gånger bättre känner jag redan nu, läraren gick igenom vad vi kommer läsa under den kursen (Internationella relationer) och det lät så intressant. Det var även kul att träffa på alla gamla klasskompisar under rasten som jag inte har träffat på hela sommaren! Jag är nöjd med min dag, dock har jag väldigt ont i halsen så att det gör ont när jag sväljer. Hoppar över träningen ikväll och kör på en chillkväll med idol på tv:n, det blir är bra det med. 
Hur gick eran första skoldag? Nervöst?
 
Denna outfit bar jag idag, bilderna togs för ett par dagar sen av bästa Aya.
Outfit: Jeans - h&m // Floral Crochet Tank - Lookbookstore // Väska - Accessorize // Skor - Converse
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Snyggt!

2014-08-20 @ 20:47:58
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Filippa

Så fin, och vra bilder! Ubdrar bara hur lång du är? :)<3

Svar: Hihi taaack!! 1,63 :))
Josefine Olsson

2014-08-20 @ 21:43:52
Postat av: SSANNAALICIA

Vad är det för linje+inriktning du går? ^^ blev lite nyfiken :)

2014-08-20 @ 22:18:02
URL: http://ssannaalicia.blogg.se
Postat av: Anonym

Har aya en blogg mabkan följa ? x

Svar: Tyvärr :((
Josefine Olsson

2014-08-20 @ 23:56:40
Postat av: Isa Bylund

fina du! skönt att skoldagen gick bra :))

2014-08-21 @ 08:59:37
URL: http://isabyl.blogg.se/
Postat av: Alma Cleve

Vad fin du är, förresten är jag med i din GIVEAWAY på videofyme och då ska man skriva vad du kan göra för videoförslag här på bloggen... Jag älskar verkligen dina smink och skönhetsvideos, dom är så himla bra!! Men jag skulle gärna vilja se lite mer test videos eller get ready with me videos. Älskar dig du är min förebild! ❤️❤️❤️ (Heter almacleve på instagram)

2014-08-21 @ 13:45:48
Postat av: Ria

Sjukt fina jeans!Passar dig jätte bra!:)

2014-08-21 @ 21:02:29
URL: http://riaholmstrom.wordpress.com

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0